رییس اتحادیه باغداران با بیان اینکه نرخ میوه شب عید هنوز نهایی نشده وباید در جلسه تنظیم بازار میوه نرخ‌های جدید به تأیید همه اعضا برسد،گفت: با توجه به اهمیت کیفیت محصول در قیمت آن، احتمالا قیمت سیب بر اساس منطقه کشت متفاوت خواهد بود.


 مجتبی شادلو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه نرخ‌هایی که برای میوه شب عید اعلام می‌شود هنوز نهایی نشده اظهار داشت: با توجه به اینکه اتحادیه مازندران قرار است میوه شب عید به خصوص پرتقال را تأمین کند، نرخ را پیشنهاد می‌دهد، ولی قیمت‌هایی که اعلام می‌شود هنوز قطعی نشده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت میوه شب عید باید در جلسه تنظیم بازار میوه به تأیید همه اعضا برسد، گفت: در صورت تشکیل جلسه روز چهارشنبه ستاد تنظیم بازار میوه احتمالا نرخ‌ میوه‌های شب عید نهایی می شود.

رییس اتحادیه باغداران در مورد قیمت سیب، خاطر نشان کرد: قیمت سیب برای مناطق مختلف متفاوت است، زیرا سیب شمال غرب به نسبت سیب دماوند ارزان‌تر است بنابراین احتمالا برای قیمت سیب منطقه‌بندی و بر اساس کیفیت محصول قیمت‌گذاری انجام می‌شود. بناراین باید ملاک‌ها و شاخص‌های برای تعیین قیمت تعریف شود تا بتوان نرخ نهایی را تأیید کرد.

کد خبر 26574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =