در راستای تعدیل قیمت لبنیات و بازگشت قیمت محصولات لبنی به سقف مجاز آن، سازمان حمایت و انجمن صنایع لبنی اقدام به برگزاری جلسات در این زمینه کرده‌اند.


مجتبی فراهانی - معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان - در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: در حال حاضر هر گونه افزایش قیمت لبنیات تا پایان سال از سوی تولید کنندگان فرآورده‌های لبنی غیر قانونی است.

وی ادامه داد: با برگزاری این جلسات مشترک اعلام شده است که هر گونه افزایش قیمت لبنیات غیر قانونی بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.

همچنین کارخانجات تولید کننده محصولات لبنی در صورت افزایش غیر قانونی قیمت‌ها باید نسبت به کاهش قیمت‌ها اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، پس از این رفیعی معاون کالاهای مصرفی و خدماتی سازمان حمایت، اعلام کرده بود که کار گروه تنظیم بازار بر اساس درخواست رسمی تشکل‌ها و نهادها و واحدهای تولیدی و حکمیت وزارت دادگستری افزایش قیمت لبنیات را تصویب کرده است.

به گفته این مقام مسئول این امکان برای تولید کنندگان فرآورده‌های لبنی ایجاد شده است که بتوانند زمان اعلام قیمت مصوب جدید در ستاد تنظیم بازار قیمت محصولات خود را افزایش دهند و یا تا پایان سال بسته به زمانی که خود تصمیم می‌گیرند یک بار افزایش قیمت تا سقف مصوب را داشته باشند.

به گزارش ایسنا، در اوایل سال جاری در ستاد تنظیم بازار مصوب شد که قیمت لبنیات تا 15 درصد افزایش یابد.

کد خبر 26582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =