مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای مصرف محلی استان تهران با اشاره به اینکه ۸۰ تعاونی مصرف در استان تهران مسئول توزیع کالا هستند گفت: این تعاونی‌ها در شهرهای شهریار، کرج، گلستان و سایر شهرستان‌های استان تهران فعالیت می‌کنند.


ابراهیم طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درخصوص نحوه توزیع سبد کالایی اظهار کرد: تعاونی‌های مصرف محلی قدیمی ترین شبکه توزیع اقلام هستند و همیشه نقش بسیار سازنده‌ای داشتند.

وی ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت استان تهران از اتحادیه تعاونی‌های مصرف محلی هم برای توزیع سبد کالایی دعوت کرده است و این تعاونی‌ها در استان‌های تهران و در شهرهای کرج، شهریار، گلستان، فشم،شمیرانات و شهر ری هستند.

 طلایی افزود: این 80 تعاونی آدرس کامل و مشخصات و توانایی خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارسال کرده اند و از بین 260تعاونی مصرف در استان تهران تا کنون 80 تعاونی اعلام آمادگی کرده‌اند.

 مدیر عامل اتحادیه تعاونیهای مصرف محلی استان تهران بیان کرد: وظیفه اصلی هلدینگ و تعاونی مصرف محلی بر عهده اتحادیه تعاونیهای مصرف محلی است، آن دسته از تعاونی‌هایی که دستگاه های POS دارند و امکان خرید هوشمند مردم از طرق این فروشگاه‌ها امکان پذیر است می‌توانند در زنجیره توزیع سبد کالایی باشند.

به گزارش تسنیم، فروشگاه های تعاونی مصرف کارکنان دولت(اسکاد)، فروشگاه های تعاونی مصرف روستائیان، فروشگاه‌های تعاونی مصرف فرهنگیان، فروشگاه های زنجیره ای سپه، فروشگاه های زنجیره ای اتکا، فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه و چند فروشگاه و مجموعه دیگر از جمله زیرساخت های توزیع سبد کالایی هستند.

کد خبر 26704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • m ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    0 0
    باسلام آدرس پخش توزیع سبد کالا توی شمیرانات یا تجریش میخواستم