وزیر جهاد کشاورزی، تحول بخش کشاورزی و تحرک نیروی انسانی را در اولویت برنامه ها، تصمیم گیری ها و اقدامات وزارت جهادکشاورزی قرار داد و بر ضرورت ایجاد تحول در آن بخش تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی در نشست شورای معاونین روسای سازمان ها و موسسات تابعه، اظهار داشت: مردم به صورت عام و کشاورزان به طور ویژه از جهادکشاورزی دولت تدبیر و امید انتظار دارند اقدامات مدبرانه و امیدبخش را در دستور کار قرار دهد تا شاهد ایجاد تحول در بهبود وضعیت جامعه باشند.

وی خطاب به مدیران افزود: برای تحول در بخش کشاورزی با همین سطح از امکانات لازم است، انگیزه، باور و ارزش را در نیروی وزارت جهادکشاورزی به طور منسجم و یکپارچه نهادیه کنیم.

حجتی برگزاری نشست های هم اندیشی با نخبگان و خبره های جامعه کشاورزی، افراد صاحب ایده، طرح و علاقمند برای تحول آفرینی کشاورزی را مهم دانست و توصیه کرد: برقراری ارتباط و تعامل مناسب با دانشگاه ها را به عنوان مراکز تولید علم از یک سو و کشاورزان به عنوان نیازمندان و مصرف کنندگان محصولات علمی دانشگاه ها برای ایجاد پویایی و نشاط را از سوی دیگر ضروری برشمرد.

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: افزایش بهره وری در فعالیت های مختلف از جمله برنامه های اصلی وزارت جهادکشاورزی است و باید همه تلاش خود را برای تحقق این امر بکار گیریم، ضمن آنکه برای افزایش بهره وری ابتدا باید اعتقاد، ایمان و انگیزه را در نیروی انسانی با هدف اجرا طرح و برنامه ها فراهم کنیم.

حجتی افزود: مدیران نیز باید اولویت های کاری، برنامه ها و اهداف خود را به مرکز روابط عمومی ارایه دهند تا هم در درون وزارت جهادکشاورزی زمینه همراهی و همکاری و پشتیبانی از آنها را فراهم کند و هم در محیط بیرون از وزارت باید همسویی در اهداف و برنامه ها ایجاد شود.

وی افزود: روابط عمومی باید پیشبرد اهداف و برنامه های وزارت جهادکشاورزی را با ایجاد توافق عمومی و نیز همگرایی و هم افزایی در عوامل و نیروها فراهم کند.

وزیر جهادکشاورزی در این نشست کشت فراسرزمینی را فرصتی برای کشاورزی کشور برشمرد و بر ضرورت توجه مدیران ذیربط جهت بهره گیری سریع از این فرصت تاکید کرد.

کد خبر 26818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =