شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی با حضور وزیر صنعت تشکیل جلسه داد و تصمیم گرفت تا دو نفر از اعضای هیات نمایندگان به دلیل ابطال کارت بازرگانی حذف و یک نفر دیگر ابقا شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس امروز شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی با حضور وزیر صنعت تشکیل جلسه داد و در خصوص حذف سه نفر از هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران تصمیماتی اخذ شد.

بنابراین گزارش بر اساس تصمیم این شورا  ابوالحسن خلیلی و محمد پارسا از عضویت در هیات نمایندگی اتاق بازرگانی تهران حذف شده و آقایان امیر احمدی و شیبانی جایگزین آنها شدند.

به گزارش فارس پیش از این به دلیل باطل شدن کارت بازرگانی سه نفر  از اعضای هیئت نمایندگی اتاق بازرگانی تهران عضویت آنها در هیات نمایندگان باطل شده بود که این افراد شامل محسن بهرامی ارض اقدس، ابوالحسن خلیلی و محمد پارسا بود.

به گزارش فارس در جلسه امروز شورای عالی نظارت وزیر صنعت، معدن و تجارت بر اساس نامه‌ای که از شرکت ارض اقدس به وزارتخانه اعلام شده است، عضویت وی در هیات نمایندگان را کماکان قانونی دانست اما دو عضو دیگر را حذف کرد.

به گزارش فارس، شورای عالی نظارت شامل وزیر صنعت، وزیر اقتصاد، وزیر جهادکشاورزی، رئیس سازمان استاندارد، رئیس اتاق ایران و دو نایب رئیس اتاق ایران است. اما در جلسه امروز نقره‌کار شیرازی و یحیی آل اسحاق هم حضور داشته‌اند.


گفتنی است «فود پرس» تنها رسانه ای بود که خبر حذف برخی اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران را منتشر کرده بود که با واکنش های فراوانی نیز همراه شده بود.

کد خبر 26819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =