رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: با توجه به اهمیت بالای صنایع غذایی برنامه‌های ویژ‌‌ه‌ای را در این بخش خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران امروز در مراسم تقدیر از نظام‌الدین برزگری رییس سابق سازمان استاندارد در خصوص ارتباط این سازمان با بخش خصوصی اظهار داشت: این مساله دارای سه ضلع است، مساله اول مربوط به انجمن‌ها و تشکل‌ها می‌شود.
 
وی افزود: نکته دیگر توجه ویژه به صنعت غذا است چراکه این موضوع به طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است.
 
وی ادامه داد: ضلع سوم این ارتباط سازمان ملی استاندارد است که می‌تواند نقش به‌سزایی در افزایش کیفیت محصولات و هماهنگی بیشتر بین بخش‌های مختلف دولت و بخش خصوصی داشته باشد.
 
وی تاکید کرد: البته این مساله زمانی می‌تواند مثمر ثمر شود که این سه ضلع به هم پیوسته باشد.
 
پیروزبخت با بیان اینکه اعتقاد به تشکل‌گرایی در تمام بدنه سازمان استاندارد وجود دارد گفت: استفاده از توان بخش خصوصی در زمان ریاست برزگری بسیار گستره شد از این رو اتکای ما نیز تنها به نیروهای داخل سازمان نخواهد بود.
 
رییس سازمان ملی استاندارد ایران در ادامه با تاکید بر اینکه باید مفهوم کیفیت را در کشور گسترده کنیم اظهار داشت: ویژگی‌هایی که درون استاندارد قید می‌شود، نوع‌آوری و به روز شدن و همچنین قیمت متناسب با این دو مؤلفه به کیفیت مفهوم نوینی می‌بخشد.
 
وی همچنین با اشاره به اینکه در بخش صنایع غذایی برنامه‌های ویژه‌ای داریم گفت: هم‌اکنون مذاکراتی را جهت افزایش هماهنگی بین سازمان استاندارد، وزارت بهداشت و وزارت جهاد کشاورزی شروع کرده‌ایم که خوشبختانه عزم دولت در جهت افزایش هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف است.
 
شایان ذکر است، در این مراسم از نظام‌الدین برزگری رییس سابق سازمان ملی استاندارد ایران توسط اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران تقدیر ویژه‌ای به عمل آمد.

کد خبر 27234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =