مریم شعبان زاد: یکی از کمپانی های برجسته ایتالیایی در حوزه تولید مواد غذایی دریایی به نام رنا "RENNA" در جدیدترین اقدام خود برای توسعه محصولاتش به منطقه خاورمیانه به ثبت نام تجاری خود در ایران به صورت رسمی اقدام کرد تا بازار منطقه خاورمیانه و آسیا را نیز در دست بگیرد.

کمپانی "رنا" توسط "سوریو رنا" (Saverio Renna) با مسئولیت محدود از عشق به دریا متولد شد. وی در سال 1976 میلادی درپی تصمیم به استفاده از منابع دریایی و نگهداری از آن برای استفاده در فصل های سرما به تهیه محصول جدیدی از هشت پا همراه با سرکه و ماهی کولی خوابانده شده در نمک اقدام کرد و به توزیع آن در اطراف روستاهای "فسانو" (Fasano) پرداخت و به واسطه این محصول خاص مورد توجه قرار گرفت و توانست اولین دفتر اصلی کمپانی را تاسیس کند و به لطف پیشرفت های تکنولوژی خط جدیدی از تولید محصولات دریایی همراه با روغن زیتون را در ایتالیا راه اندازی کرد.
هوش و ذکاوت و شور و شوق "رنا" در تولید محصولات با کیفیت و استفاده از متخصصان تغذیه سبب گسترش محصولات این کمپانی به اقصی نقاط کشور و تامین سلیقه مشتریان شد و صادرات آن به سرعت رشد پیدا کرد.
از محصولات "رنا" می توان به تولید گوشت، ماهی، فیله ماهی روغنی مزه دار و خوابانده شده در سس تند، فیله ساردین، صدف وسخت پوستان اشاره کرد. همچنین، ماهی یخی، خرچنگ، نرم تن ده پای دریایی و اختاپوس (هشت پا) از دیگر محصولات این کمپانی است، که عرضه می شود.
یکی از محصولات خاص و منحصر به فرد "رنا" محصولی به نام "سوریمی" است که نوعی ماهی سفید خرد شده ژاپنی است و طعم و عطر آن توانسته است مشتریان ویژه ای را به سوی خود جلب کند.
شایان ذکر است که به زودی محصولات "رنا" را در فروشگاه های عرضه محصولات دریایی خواهیم دید.

کد خبر 27389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • shahrzad ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    kash esme sherkate vard konande ya jaei ke beshe ino baraye froshgahemoon tahiye konim migoftid