۰ نفر
۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: به منظور نظارت و کنترل تنظیم بازار شب عید و نیز عرضه فروش های فوق العاده، برنامه های نظارت و کنترلی با همکاری تشکل ها و اصناف اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جواد تقوی با تاکید بر ذخیره سازی کالاهای اساسی برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و نیز لزوم نظارت و بازرسی در این زمینه گفت: هدف از بسته نظارت و بازرسی جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت کالا و خدمات و نیز ایجاد ثبات و آرامش در بازار است.

وی افزود: ایجاد فضای رقابتی، شفاف سازی و حمایت از تولیدات داخل و کنترل و نظارت بر موجودی کالا از دیگر اهداف اقدامات نظارتی و بازرسی است.

تقوی اضافه کرد: در این زمینه سه اقدام کلی را تدارک دیده ایم که پایش بازار یکی از این اقدامات است که به تامین موجودی کالا در بازار، مسیر توزیع کالا و قیمت ارتباط دارد.

وی اقدامات نظارتی را از دیگری برنامه های سازمان حمایت برشمرد و گفت: با هماهنگی دستگاه های اجرایی در حوزه تامین، توزیع و قیمت و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و تشکل ها و اصناف در این زمینه اقدامات نظارتی با موفقیت انجام می پذیرد.

به گفته رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، برخورد قانونی و رسیدگی به شکایات مردم در راستای اقدامات کنترلی صورت می گیرد.

 

کد خبر 27929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =