نخستین کنفرانس ملی توسعه کیفیت راهبردی فراگیر در سلامت غذا، طی روزهای دوم و سوم اردیبهشت‌ماه 1393 خورشیدی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، دکتر شهریار دبیریان عضو کمیته ایمنی مواد غذایی فدراسیون بین‌المللی شیر (IDF) با بیان اینکه این کنفرانس با محورهای نقش توسعه استانداردها، در ارتقای کیفیت و ایمنی مواد غذایی؛ نقش سازمان‌های نظارتی در ارتقای سلامت غذا؛ توسعه فناوری نوین در صنعت غذا؛ زنجیره تأمین و توزیع در حفظ و پایداری کیفی مواد غذایی؛ جایگاه استقرار سیستم‌های مدیریتی در صنعت غذا؛ نقش برچسب‌گذاری در ارتقای آگاهی مصرف‌کنندگان؛ سیستم‌های ارتباط با مشتری و رضایت‌مندی مشتریان و نقش توسعه کیفیت در اقتصاد برگزار می‌شود، افزود: این کنفرانس از سوی انجمن مدیریت کیفیت ایران و با حمایت مالی شرکت‌های پگاه، کاله، شکلی، میهن، زرماکارون و اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این کنفرانس چهار کارگاه آموزشی نیز پیرامون کاربرد محصولات پلی‌استایرنی در صنایع بسته‌بندی، نقش برچسب‌گذاری در ارتقای آگاهی مصرف‌کنندگان، زنجیره تأمین و توزیع در حفظ و پایداری کیفی مواد غذایی و پایداری کیفیت مواد غذایی و کنترل آلاینده‌ها در مواد غذایی برگزار می‌شود، افزود: در این کنفرانس 16 سخنران مدعو که از برترین چهره‌های کارشناسی و مدیریتی در صنعت غذا هستند، حضور دارند.

گفتنی است، این کنفرانس با حمایت معنوی کنفدراسیون صنعت ایران، وزارت جهادکشاورزی (سازمان شیلات ایران)، وزارت صنعت، سازمان ملی استاندارد، اتاق بازرگانی ایران، سازمان غذا و دارو، سازمان نظام دامپزشکی، سازمان جهانی ایمنی غذا و... در محل انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور برگزار می‌شود.

به گفته وی، در این کنفرانس 93 نفر عضو کمیته علمی و داوران هستند که مقاله‌های ارسالی را داوری خواهند کرد.


 

کد خبر 28075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =