معاون امور برنامهریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه در بخش تأمین نهادههای مورد نیاز دام و طیور از آرامش نسبی برخوردار هستیم، گفت: تولید محصولات پروتئینی با منشأ دامی در کشور طی سالیان اخیر نوسان چندانی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمهدی بخشنده در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: خوشبختانه با تلاش پرسنل و کارشناسان این شرکت در بخش تأمین نهادههای مورد نیاز دام و طیور از آرامش نسبی برخوردار هستیم.

وی با اشاره به تصویب قانون انتزاع و تمرکز وظایف وزارت جهاد کشاورزی در دوسال قبل افزود: هدف از اجرای این قانون پشتیبانی موثر و بهتر از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و در عین حال مصرفکنندگان کشور است به نحوی که با اجرائی شدن آن 60 در صد از وظایف وزارت بازرگانی سابق به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است.

معاون امور برنامهریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: به رغم مشکلات و تنگناهای اقتصادی تولید محصولات پروتئینی با منشأ دامی در کشور طی سالیان اخیر نوسان چندانی نداشته است و برای موفقیت بیشتر باید زنجیرههای تولید تا مصرف ایجاد شود.

وی افزود: با توجه به وظایف جدید وزارت جهاد کشاورزی که طبق قانون ابلاغ شده لازم است در ساختار، مأموریت و اهداف شرکت پشتیبانی امور دام کشور بازبینی به عمل آوریم که لازمه این امر انجام کار مطالعاتی و کارشناسی دقیق است.

در این مراسم با حکم محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، عبدالرحمان چراغعلی به عنوان مدیر عامل و حسن رکنی معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی به عنوان رییس هیات مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور معرفی شدند. همچنین از زحمات و خدمات مهندس مصیب محمدیان شمالی مدیر عامل سابق شرکت پشتیبانی امور دام کشور قدردانی به عمل آمد.

 

کد خبر 28077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =