۰ نفر
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲

مریم شعبان زاد: کمپانی برجسته "اوریون کانفکشنری کو ال تی دی" (Orion Confectionery Co, Ltd ) به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی های مواد غذایی در کره جنوبی در پی توسعه فعالیت های تجاری خود به ثبت رسمی یکی از نام های تجاری خود با نام "چوکوپای" در ایران اقدام کرد.

این کمپانی در سال 1956 میلادی در کره جنوبی تاسیس شد و هم اکنون مقر اصلی آن در سئول واقع شده است. "اوریون" به سرعت توانست نمایندگی های متعددی را در کشورهای دیگر از جمله چین، روسیه، ویتنام و ایالت متحده امریکا جهت تولید محصولاتش راه اندازی کند و شهرت فراوانی را از آن خود کند.
از جمله محصولاتی که توسط "اوریون" تولید می شود، می توان از انواع شکلات، بیسکویت کوکی، کراکر، ویفر، انواع شیرینی جات، کیک و کلوچه نام برد. همچنین، بستنی، آبنبات، آدامس، کارامل و انواع تنقلات دیگر نیز توسط این کمپانی به بازار عرضه می شود.

معروف ترین محصول "اوریون"، "چوکوپای" می باشد که توجه طیف گسترده ای از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است و در واقع پرفروش ترین محصول این کمپانی نیز به حساب می آید.

"چوکوپای" یک میان وعده متشکل از دو لایه کوچک و گرد کیک با پوشش شکلات است، که طعم بی نظیر و دل چسبی را برای مصرف کننده ایجاد خواهد کرد.





کد خبر 28201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =