۰ نفر
۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶

با وجود تعداد بسیارزیاد رستوران های لوکس در تهران ما شما را دعوت می کنیم به تجربه ای که قبلا نداشته اید. پاپاراتزی در قلب زعفرانیه یک اتفاق بی نظیر به حساب می آید. در بهترین منطقه شهر تهران رستورانی افتتاح شده است که اولا شبیه هیچ جای دیگر نیست و بعد اینکه با ویژگی های منحصر به فرد خود می تواند تبدیل به یکی از بهترین رستوران های تهران شود.



از محل رستوران که یکی از نقاط قوت آن است بگذریم، اولین قضاوت شما از ظاهر رستوران صورت می گیرد. پاپاراتزی بواقع دکوراسیون هیجان انگیزی دارد. میز و صندلی های بسیار مدرن و در عین حال لوکس با نورپردازی جالب و متفاوت رستوران در کنار اقلام دیگری در دکور رستوران که همگی خاص و نادر هستند،علاوه بر اینکه حس خوبی به شما می دهد در اولین قدم، شما را مطمئن می کند که به جای متفاوتی وارد شده اید. پس اگر میهمان ویژه ای داشتید که می خواستید او را تحت تاثیر قرار دهید در قدم اول موفق بوده اید.


از ظواهر که بگذریم برتری مهم پاپاراتزی به بسیاری از رستوران های تازه تاسیس این است که صاحبان رستوران بعد از سال ها تجربه، مالکیت و اداره رستوران های مختلف در شهر تهران مثل رستوران توسکانا تجارب خود را جمع کرده اند تا این بار سرویس و غذایی در بالاترین سطح کیفی را ارائه دهند. پس خیالتان از خدماتی که در پاپاراتزی می گیرید هم راحت باشد.



مدیر این رستوران می گوید "دلیل اصلی راه اندازی پاپاراتزی ارائه خدماتی فراتر از تصور مشتریان است.از نظر ما هر مشتری پاپاراتزی یک سوپر استار است و باید مثل یک سوپر استار سرویس بگیرد." البته برای ارائه چنین سرویسی فضاهای  VIP به شکل خصوصی و با بوفه ای مجزا طراحی گردیده است.



پاپاراتزی یک آشپزخانه مدیترانه ای دارد - بواقع محبوب ترین آشپزخانه دنیا-  و در منوی آن استارترهایی مثل میگوسوخاری با سس چیلی، کالاماری با سس تارتار و ماهی سلمون دودی با آواکادو، وجود دارد که در کنار سالادهایی مثل سالاد اسفناج با توت فرنگی، بادام، سالاد سیب ترش با گردوی کاراملی و همراه با انواع پیتزا و ساندویچ های بسیار با کیفیت که در کنار غذاهای اصلی مثل انواع گریل ها شامل، استیک، ماهی ها و کباب های مدیترانه ای، منوی بسیار کاملی را در اختیار شما می گذارد.


البته از بین این منوی بلند بالا باید حساب جداگانه ای روی استیک ها کرد. مدیر رستوران با اطمینان می گویند مشابه استیک های پاپاراتزی را جای دیگری نمی بینید. ظاهراً این اطمینان از آنجایی نشات می گیرد که مدیر رستوران یک سر آشپز اسپانیایی بسیار حرفه ای را برای طراحی منو و آموزش پرسنل به ایران آورده است.



پاپاراتزی یک کافی شاپ کامل هم دارد که با دسر و نوشیدنی های متنوع و چای های مراکشی از ساعت 4 تا 7 بعد از ظهر میزبان شما خواهد بود.



سالن بسیار بزرگ و 100 نفره رستوران پاپاراتزی در کنار پارکینگ اختصاصی برای میهمانان یعنی یک شب آرام و بدون دغدغه، تا مدیر رستوران را به خواسته نهایی خود برساند که آن " لبخند مشتری هنگام خداحافظی" است.




تلفن: 22179234
آدرس: زعفرانیه، سه راه آصف، روبروی خیابان طاهری


منبع:فیدیلیو

کد خبر 28362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =