دیدار نوروزی روسای اتحادیه ها و انجمن‌های صنایع غذایی کشور در محل کانون انجمن های صنایع غذایی امروز بعد از ظهر با حضور گسترده فعالان صنعت غذا برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی کانون انجمن های صنایع غذایی، در این دیدار نوروزی بسیاری از دبیران، روسا و نمایندگان انجمن‌های مختلف عضو کانون صنایع غذایی حضور داشتند و هر یک در سخنان کوتاهی ضمن تبریک سال نو به بیان دیدگاه‌های خود درباره آخرین وضعیت صنعت غذا در سال گذشته و امسال پرداختند.

 محمدرضا مرتضوی، رییس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنایع غذایی در این دیدار با اشاره به اینکه صنعت غذا باید در سال 1393 برای بهبود سفره مردم تلاش بیشتری کند، گفت: صنعت غذا باید حرفهای خود را با شجاعت و جسارت تمام بیان و مطالبات خود را از دولت درخواست کند که در نهایت بهبود وضعیت صنعت غذا باعث ارتقای تامین غذای موردنیاز مردم خواهد شد.

وی همچنین به نمایندگی از اعضای کانون صنایع غذایی و فعالان این حوزه انصراف فعالان و مدیران صنعت غذا را از دریافت یارانه نقدی اعلام کرد.

 همچنین در این دیدار کاوه زرگران، دبیرکل کانون ضمن اشاره به فعالیت‌ها و دستاوردهای کانون در سال 1392 به صورت تفکیک شده به بیان فعالیت‌ها و دستاوردها انجمنهای مختلف صنایع غذایی عضو کانون نیز پرداخت.

 دبیرکل کانون همچنین با تسلیت درگذشت پدر گرامی جناب آقای مهندس موحد، دبیرکل سابق کانون خبر داد که به همین مناسبت مجلس ترحیمی در روز یکشنبه مورخه 24 فروردین 1393 از ساعت 16 الی 17:30 در شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، ابتدای خیابان شهید سیف، مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد که اعضای کانون و روسای اتحادیه و انجمن های صنایع غذایی در این مراسم شرکت خواهند کرد.

 همچنین در جریان این دیدار طی حکمی از سوی دبیرکل کانون مهندس بهروز فروتن با توجه به سوابقش به عنوان مسئول مرکز تحقیقات کانون و عملکرد سالیان متوالی که در صنعت غذا داشته است، به عنوان مشاور عالی کانون انجمن های صنایع غذایی ایران و عضو شورای مشورتی منصوب شد.




































کد خبر 28462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =