شاید برای شما هم جالب باشد که با یکی از قدیمی ترین کافی شاپهای  آشنا شوید.  
کافه تیامو در سال ٧٩ در میدان کاج در منطقه سعادت آباد فعالیت خود را شروع کرد و همچنان مشغول به کار است. شعبه دوم که هم کافه و هم رستوران است، باز هم در سعادت آباد حدود سه ماه است که افتتاح‌شده است. شعبه دیگر و در واقع سوم هم در گیشا به تازگی آماده خدمت‌رسانی است.  


رستوران تیامو فقط همین سه شعبه را دارد و هر سه تا ی این‌ها با لوگو و برند ثبت شده تیامو در تهران فعالیت می‌کنند.  




فضای کافه رستوران تیامو که درخیابان صرافهای شمالی سعادت اباد واقع است بسیار دنج و دوست داشتنی هست . رنگبندی و دکور انتخاب شده بسیار ارامش بخش است. این فضا تقریبا برا ۲۷ نفر اماده شده است و یک  فضایی هم بیرون از رستوران هست که مناسب برای روزهای تابستانی است.

آقای لواسانی صاحب امتیاز هر سه شعبه تیامو ١۵ سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند. در رشته هتلداری تحصیل کرده و مدرک خود را  یکی از دانشگاه های استرالیا دریافت  کرده و در بین موفقیت‌های ایشان در همین زمینه می‌توان به دریافت لوح تقدیر از اولین سمینار میان وعده سالم اشاره کرد.  

سبک‌کاری تیامو دو بخش است. کافه و رستوران. کافهٔ تیامو که در میدان کاج است بسیار معروف است. طرفدارهای بسیار زیادی دارد که این به دلیل کیفیت و سابقه طولانی فعالیت در زمینه کافه داری است .  
اما شعبه تازه تأسیس تیامو که بخش رستوران هم دارد به سبک ایتالیایی اداره می‌شود. یکی از افتخارات رستوران تیامو ارائه غذای بسیار سالم و با کیفیت است که در همین راستا به‌هیچ‌عنوان از سوسیس و کالباس در پخت غذاها استفاده نمی‌شود.




از آنجایی که صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی در کل روز است، تیامو کامل‌ترین انتخاب‌های صبحانه را در اختیارتان گذاشته. که شامل صبحانه انگلیسی، فرانسوی، امریکایی، ایرانی، آلمانی،، سوییسی و ٣مدل املت وانواع نوشیدنی گرم و سرد می‌شود. زمان سرو صبحانه از ساعت 7تا 11:30 صبح است که تایمی بسیار خوب برای شاغلین است.  




منو اصلی غذا با سوپ، سالاد وبعد از آن پیش غذا شروع می‌شود. که پیشنهاد می‌شود سیب‌زمینی تنوری و سالاد ارتیشو را حتماً امتحان کنید.




در میان ساندویچ‌ها چیز برگر از همه معروف‌تر است چون ارائه آن واقعاً معرف اسمان است٫ لایه‌ای از پنیر ترکیبی به همراه ٢٠٠م گرم همبرگر که یک طعم فوق‌العاده را درست می‌کند.   منو پیتزا هم تنوع خوبی دارد که اهل پیتزا خوردن باشید حتماً یک گزینه خوب برای شما روی میز است.  
پاستا هم در بین انتخاب‌های شما موجود است اما لازانیای پرگوشت و پنیر جذاب‌تر است.  




و اما استیک
استیک تی بن که یکی از خوشمزه و لذیذترین استیک‌هاست و در کمتر رستورانی موجود است را می‌توانید در رستوران تیانو با بهترین نوع پخت میل کنید.




برای نوشیدنی هم به‌غیراز آب میوه طبیعی و لیموناد و......   چندین مدل آبمیوه سلامت  که به‌صورت ترکیبی تهیه می‌شود هم هست که بی‌شک باید آن‌ها را امتحان کنید.  
بیشتر دستور پخت‌های غذای اورجینال و از ایتالیا تهیه شده و اصیل است.  

منو کافه هم کامل و راضی‌کننده برای هر سلیقه‌ای هست. که به عنوان پیشنهاد حتماً هات چاکلت را تست کنید.  یکی از معروفترین و پرطرفدارترین خوردنی های تیامو چیپس و پنیر آن است که خیلی ها فقط بخاطر این خوردنی خوشمزه به تیامو می ایند.
از دیگر جذابیت‌های کافه تیامو بازی‌های مختلفی است که اگر احساس کردید حوصلتان سر می‌رود می‌توانید برای سرگرم شدن این بازی‌های فکری را با دوستانتان انجام دهید.  
برای خانم‌ها هم، یک افر ویژه وجود دارد که بسیار جذاب است. این افر حدود ١٠ ماه است که اجرایی شده و یعد از این هم در هر سه شعبه ادامه پیدا می‌کند. سه شنبه‌هاlady’s night است که اگر جمع کاملاً خانمانه باشد ١٠تا ١۵٪ تخفیف به همراه هدیه‌هایی مانند لوازم آرایش و گوشواره و دستنبد و ... دریافت می‌کنند.




رستوران تیامو در حال حاضر به صورت مقطعی برای همسایه ها و افرادی که در منطقه صرافها سکونت دارند ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است.


نشانی: سعادت آباد- خیابان صراف های شمالی- خیابان 17 شرقی
تلفن: 22074647

نشانی: سعادت آباد میدان کاج خ دوازدهم مرکز خرید کسری ط دوم 28
تلفن: 22085639

نشانی: گیشا، شهرآرا، پاتریس لومومبا

تلفن: 88241403
کد خبر 2fce64173ebc453b8675196cc54fd890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =