مواد غذایی> مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: ۴۵هزار تن شکر خام وارداتی تصفیه شده  آماده عرضه به بازارهای کشور است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان؛ امید جهان نژادیان افزود: این میزان شکر به سفارش شرکت بازرگانی دولتی ایران به منظور تنظیم بازار و تامین پایدار این کالای اساسی از طریق بندر امام خمینی وارد کشور شده که تصفیه و هم اکنون آماده عرضه به بازارهای کشور به قیمت مصوب است.

جهان نژادیان  با بیان اینکه ۸۰هزار تن شکر خام وارداتی نیز در حال تصفیه است اظهار کرد : برای تامین پایدار شکر به قیمت مصوب تا پایان سال جاری برنامه ریزی شده و چنانچه تنش یا کمبودی در بازار پیش آید بخشی از ذخایر شکر به بازار عرضه می‌شود.

جهان نژادیان افزود: واردات شکر خام به کشور از طریق بندر امام خمینی به منظور تامین نیازهای داخلی طبق برنامه زمان بندی شده پیش می رود و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان میزان واردات شکر خام  از ابتدای سال جاری  تاکنون  را ۳۳۶هزار اعلام کرد وگفت: بخش زیادی از این مقدار شکر خام  به واحدهای تصفیه در استان  حمل شده است.
کد خبر 3d303c673b5344e9ad02b640f81e1c19

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =