۰ نفر
۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
صنایع غذایی> اقتصاد غذا - پنیر پیتزای رنده شده در بسته بندی 180 گرمی کاله غیر استاندارد است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان قزوین، در بازرسی از واحدهای صنفی استان مقادیر قابل توجهی پنیر پیتزای رنده شده در بسته بندی 180گرمی  با نام تجاری کاله تولید شده توسط شرکت کاله، به دلیل نداشتن نشان استاندارد ملی ایران ، شناسایی و از سطح بازار استان جمع آوری شد.

همچنین علیرضا دهقان نژاد مسئول طرح طاها اداره کل استاندارد قزوین نیز گفت: در ادامه بازرسی از واحدهای صنفی استان در راستای طرح اجرای هماهنگ استاندارد در خرداد ماه ، مقادیر قابل توجهی پنیر پیتزا رنده شده در بسته بندی 180گرمی با نام تجاری کاله تولید شده توسط شرکت کاله، به دلیل نداشتن نشان استاندارد ملی ایران ، شناسایی و از سطح بازار استان جمع آوری شد.

دهقان نژاد به هموطنان توصیه کرد به منظور حفظ سلامت و ایمنی جامعه ، از مصرف هر گونه کالای بی کیفیت و غیر استاندارد جدا خودداری نموده و در صورت مشاهده مراتب را از طریق سامانه پیامکی 1000001517 و یا با شماره تلفن 1517 به این اداره کل اطلاع دهند.
کد خبر 3da7b8837c6f49a8977a744108febd09

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    0 2
    مخصوصا ماست سون کاله که فقط توش روغن پالم میریزن و به نام ماست پرچرب به مردم بدبخت می فروشن من که چندین ساله دیگه کاله مصرف نمی کنم