صنایع غذایی> اقتصاد غذا -  معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران با حضور در محل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی با  اعضای هیات مدیره این انجمن دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، در این جلسه صمیمانه حسن عباسی معروفان عضو هیات مدیره و معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران طی سخنانی با اشاره به سیاست شرکت بازرگانی دولتی در حمایت از بخش صنف و صنعت و جلوگیری از هرگونه اختلال در تامین مواد اولیه مورد نیاز صنعت ماکارونی گفت:  با تلاشها و پی گیری های گسترده، شرکت بازرگانی دولتی موفق شد گندم مورد نیاز صنوف و صنایع را با قیمت مناسب به کارخانجات تحویل دهد و در این زمینه باید همه بخشها با این شرکت همکاری و همراهی کنند.

وی با بیان اینکه صنایع ما نیاز به انسجام و همدلی دارند تصریح کرد: هدف ما ایجاد همدلی و هماهنگی میان تشکلهاست و نباید کاری کرد تا برخی ها با کج سلیقگی و رفتارهای سلیقه ای در راه اجرای این اقدام ارزشمند خلل ایجاد کنند و با انتقال اطلاعات غلط در راه رساندن گندم به صنایع و صنوف سنگ اندازی کنند.

عباسی معروفان  افزود: تبعات ناشی از این سنگ اندازی ها دامن گیر همه خواهد شد و همه متضرر می شوند.

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران هدف از حضور در انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی را  گفت و گو با صنعتگران و تولیدکنندگان  در راستای بهبود روابط و همکاری ایجاد شده و شنیدن دیدگاه های صنعتگران  در خصوص توزیع گندم صنف و صنعت دانست و خاطر نشان کرد: تشکلها باید با همدلی و انسجام بتوانند راه را برای توسعه صنعت و همکاری با دولت باز گذارند تا کارخانجات از فرصت ایجاد شده بهره مند شوند .

در ابتدای این جلسه نیز مرتضی سلطانی رییس هیات مدیره  انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی ایران طی سخنانی با تبیین فضای موجود در صنعت ماکارونی خاطر نشان کرد: انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی به عنوان تشکلی ملی و فراگیر ضمن تشکر و قدردانی از تدبیر دولت و مدیران شرکت بازرگانی دولتی در خصوص فروش گندم به صنف و صنعت با قیمت مناسب، آماده همکاری همه جانبه با دولت برای بهبود روند اجرایی کار است.

وی تصریح کرد: انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی با دقت و بر اساس اصول مورد توافق، نسبت به معرفی تولیدکنندگان و اعضای انجمن برای خرید گندم از شرکت بازرگانی دولتی اقدام می کند.

سلطانی افزود: وظایف  و خدمات انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان به تولیدکنندگان ماکارونی وظیفه ای ملی است و انجمن در قبال ارائه خدمات به اعضا و معرفی آنها به شرکت بازرگانی دولتی برای خرید گندم هیچ گونه وجهی مطالبه نمی کند.




کد خبر 43a34ee27f404723bfa649a2c20bff5b

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =