صنایع غذایی> اقتصاد غذا - سومین دوره نمایشگاه محصولات پروتئینی حلال و صنایع وابسته «Meatex 2018» با تغییرات مهم و با شعار گسترش بازارهای هدف آذرماه سال 97 برپا می‌شود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، هرمز مهبد مدیر نمایشگاه «میتکس» ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: تفکیک بخش افزودنی‌ها، جذب بازدیدکنندگان عام از طریق «Meat show»، برگزاری سمینارهای تخصصی برای بازدیدکنندگان عام با همکاری سازمان دامپزشکی و تغییرات در نحوه ثبت‌نام از جمله مهم‌ترین تفاوت‌های سومین نمایشگاه «میتکس» به شمار می‌رود. 

وی افزود: اختصاص بخش مجزا به فعالیت بخش افزودنی‌ها و حمایت انجمن تولیدکنندگان افزودنی‌ها از نمایشگاه Meatex از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگاه به‌شمار می‌رود. 

مدیر نمایشگاه میتکس یادآور شد: تجربه موفق کارگاه آموزش قصابی خانگی در دومین دوره نمایشگاه باعث شد تا برنامه‌ریزی گسترده‌تری برای ایجاد جذابیت با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مسابقات با استفاده از چهره‌های مطرح ایرانی و بین‌المللی برای مخاطبین عام صورت پذیرد. 
وی گفت: برگزاری سمینارهای تخصصی با محوریت اصلاح الگوی مصرف انواع گوشت (قرمز و سفید) و فرآورده‌های گوشتی و معرفی محصولات سلامت محور توسط سازمان دامپزشکی از جمله تغییرات در راه برگزاری سومین نمایشگاه میتکس محسوب می‌شود. 
مهبد با بیان این‌که ورود به بازارهای منطقه و هدایت بازارهای منطقه از طریق ملاقات با متخصصان به ترتیب شعارهای اولین و دومین دوره نمایشگاه بود، گفت: گسترش بازارهای هدف شعار و هدف اصلی سومین دوره نمایشگاه محصولات پروتئینی (حلال) و صنایع وابسته می‌باشد. 



کد خبر 43cb5ec817084ba0a78225b6364f75e7

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =