اقتصاد غذا- هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی وصندوق بازنشستگی کشوری در راستای کمک های انسان دوستانه و ضرورت همراهی، همدلی با هم وطنان عزیز سیل زده کمک های غیر نقدی و نقدی خود را استمرار می بخشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از دکتر مولایی، مدیر عامل هلدینگ صبا جهاد به منظور حمایت، همراهی و همگرایی با سیل زدگان هم وطن، این هلدینگ علاوه بر کمک حدود 700 میلیون تومانی از محصولات و تولیدات هلدینگ شامل : تن ماهی – کنسرو -  لوبیا ، فرآورده های لبنی شامل :  شیر- شیرهای طعم دار – پنیر- ماست- خامه - شیرخشک نوزاد در صدد استمرارکمک های نقدی و غیر نقدی خود به مناطق سیل زده می باشد. 
بر اساس این گزارش کمک های فوق از شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) و شرکت های تحت پوشش آن، شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس، شرکت صنایع لبنی اراک (صلا) ، شرکت صنایع غذایی پیچک که تحت پوشش هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری می باشند در حال برنامه ریزی است . این گزارش تصریح می نماید بخشی از کمک های ذکر شده به استانهای گلستان، لرستان، خوزستان و خراسان جنوبی ارسال شده و بخش دیگر در حال ارسال می باشد. مديرعامل هلدينگ صنايع غذايي ، كشاورزي و دارويي صندوق بازنشستگي كشوري خاطر نشان كرد: شرکت حمل و نقل جاده ای فجر جهاد نيز كه از شرکت هاى ديگر اين هلدینگ است، تریلى هاى باربرى خود را به صورت رایگان در اختیار سازمان هلال احمر قرار داده تا این سازمان در استانهای سیل زده بتواند با سرعت بیشترى مایحتاج لازم را به آسیب دیدگان سيل برساند.
کد خبر 4a40719269f041e398f8456a3546f117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =