کشاورزی> در حالیکه معاون سابق بانک مرکزی تصریح کرده که میزان حقوق‌های پرداختی‌ در وزارت کشاورزی بالاتر از مدیران بانکی است، مسئولان عالی این وزارتخانه این موضوع را رد و اعلام کردند که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته هیچ پرداختی غیرمتعارفی در وزارت کشاورزی نبوده و اگر کسی اظهارنظری می‌کند باید مصداق آن را ذکر کند.

فیش‌های حقوقی یکی از مهمترین حواشی ماه‌های اخیر پیرامون دولت بود و در پی آن ۱۴ مدیر دولتی و بانکی استعفای خود را یکی پس از دیگری تقدیم دولت کردند.

موج‌های بعدی این موضوع به سراغ وزارت جهاد کشاورزی رفت، چراکه حمید تهرانفر - معاون سابق بانک مرکزی - ضمن گلایه از  نامناسب بودن نحوه برخورد با مدیران عامل بانک‌ها در جریان فیش های حقوقی، تصریح کرد که بی شک در بخش‌هایی مانند صنعت و کشاورزی وضع فیش های حقوقی به مراتب بدتر از بانک‌هاست و مدیران در همین سطح یا حتی بالاتر حقوق دریافت می کنند.

در این زمینه علی اکبر مهرفرد - قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی -گفت: بررسی‌های لازم در این زمینه در وزات جهاد کشاورزی انجام شده و هیچ موردی در زمینه فیش های حقوقی و پرداختی‌های غیر متعارف وجود ندارد.

وی تصریح کرد که هر کسی اظهارنظری می کند باید مصداق آن را ذکر کند، چرا در وزارت جهاد کشاورزی معاونان، مدیران، اعضای هیات علمی و مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه در قالب چارت سازمانی کاملا مشخص قرار دارند و هیچ حقوق غیرمتعارفی در این زمینه پرداخت نمی شود.

همچنین پیش از این نیز یکی دیگر از مسئولان عالی رتبه وزارت جهاد کشاورزی به ایسنا گفته بود که حتی یک مورد حقوق و پرداختی غیرمتعارف در این وزارتخانه وجود ندارد و به همین دلیل، این مسئله در وزارت جهاد کشاورزی موضوعیتی ندارد.

منبع:ایسنا
کد خبر 4f5b755d221b45d2927f62c649396bef

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =