بررسی موضوع بازگشت میوه‌های صادراتی ایران در صحن مجلس با حضور وزیر کشاورزی

عضو هیأت‌رئیسه مجلس از بررسی موضوع بازگشت میوه‌های صادراتی ایران از سوی کشورهای خریدار، در صحن مجلس و با حضور وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع بازگشت میوه‌های صادراتی ایران از کشورهای خریدار در جلسه علنی مجلس و با حضور سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این جلسه که روز سه‌شنبه ۵ بهمن‌ماه برگزار می‌شود، گزارش کمیسیون کشاورزی در این باره قرائت می‌شود و سه نفر از نمایندگان نیز به قید قرعه در باب این موضوع سخنرانی خواهند داشت.

وی اظهار داشت: همچنین در این جلسه موضوع قیمت نهاده‌های دامی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را مطرح خواهند کرد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد تا گزارش جلسات نظارتی این‌چنینی به رئیس‌جمهور و دستگاه‌های ذیربط ارسال شود و بنده این پیشنهاد را در جلسه هیأت رئیسه مطرح خواهم کرد تا در صورت تصویب اجرایی شود.

وی افزود: علاوه بر این در جلسه روز سه‌شنبه ۵ بهمن ماه سؤالات آقایان حسن نوروزی و محمد باقری بناب نمایندگان رباط‌کریم و بناب از آقای سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد قیمت خودرو در کشور در دستورکار کمیسیون قرار دارد و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 51756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =