پس از تزریق واکسن کرونا این رژیم غذایی را در پیش بگیرید

منابع غذایی حاوی ویتامین‌های B۱، B۶ و B۱۲ که شامل تخم مرغ، شیر، گوشت و لبنیات است؛ به افزایش انرژی و کاهش ضعف احتمالی ناشی از تزریق واکسن کمک می‌کند. بعد از بروز تهوع، بهتر است افراد مایعات رقیق مانند آب مرغ یا آب گوشت بنوشند

مدیر برنامه تغذیه بالینی دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفت: منابع غنی از امگا ۳ برای رفع بدن درد و خستگی احتمالی ناشی از تزریق واکسن موثر هستند.

به گزارش شفاآنلاین : ترابی مدیر برنامه تغذیه بالینی دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفت: رژیم غذایی سالم حاوی میوه، سبزی، غلات سبوس دار، و هویج برای تامین پتاسیم ناشی از تعریق و تب به دلیل تزریق واکسن مفید است. منابع غنی امگا ۳ برای رفع بدن درد و خستگی احتمالی ناشی از دریافت واکسن موثر هستند.


به گفته مسئولان وزارت بهداشت افراد برای پیشگیری از ابتلا به امیکرون و قطع زنجیره انتقال، همچنان باید همان اقداماتی را انجام دهند که در مورد سایر واریانت‌ها انجام می دادند. اشخاص باید واکسیناسیون به موقع، استفاده از وسایل حفاظت فردی مناسب به ویژه ماسک مناسب و اندازه صورت، حفظ فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در تجمعات، برقراری تهویه مناسب در محل کار و زندگی، رعایت بهداشت و نظافت دست، رعایت آداب سرفه و عطسه کردن را مد نظر قرار دهند.

ترابی گفت: منابع غذایی حاوی ویتامین‌های B۱، B۶ و B۱۲ که شامل تخم مرغ، شیر، گوشت و لبنیات است؛ به افزایش انرژی و کاهش ضعف احتمالی ناشی از تزریق واکسن کمک می‌کند. بعد از بروز تهوع، بهتر است افراد مایعات رقیق مانند آب مرغ یا آب گوشت بنوشند. پس از گذشت هشت ساعت از استفراغ و تهوع افراد می‌توانند غذاهای جامد کم چرب و حاوی فیبر کم مصرف کنند.

کد خبر 52041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =