ابهامات گسترده در عملکرد سازمان تعاون روستایی برا ی خرید میوه شب عید +فیلم

مواد غذایی> اقتصادغذا - گزارش خبرنگار صدا و سیما و مستنداتی که به دستش رسیده حاکی از اختلاف قیمت معنی دار در خرید میوه شب عید و قیمت های موجود در بازار برای ذخیره سازی و توزیع میوه شب عید است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فودپرس»، از روزی که یک شبه بحث توزیع هوشمند اقلام اساسی آنهم در سامانه گمنام بازرگام توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی مطرح شد انتقادات به رفتار و عملکرد سازمان تعاون روستایی بالا گرفت. انتقادات از نحوه انتخاب پیمانکار، نحوه اجرا و سایر ابهامات و ایراداتی که هیچ گاه به آنها پاسخی داده نشد و تنها شخص وزیر جهاد کشاورزی یک تنه به دفاع از آن پرداخت و با توجیه عملکرد زیر مجموعه خود، حتی به تبلیغ سامانه بازرگام در حضور رئیس جمهور در هواپیما پرداخت و در پاسخ به منتقدان بدون آوردن دلیلی قانع کننده، پای خود را در یک کفش قرار داد و چشم بسته به دفاع از عملکرد سازمان مرکزی تعاون روستایی و مدیر منصوبش کرد تا نشان دهد وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم چندان گوش شنوایی برای انتقادات دلسوزانه و خیرخواهانه ندارد و مرغ وزیر در برابر انتقادات تنها یک پا دارد.

اما حالا بعد از گذشت تنها چند ماه از ماجرای توزیع هوشمند کالاهای اساسی توسط سامانه بازرگام، صدا و سیما در گزارشی مستند به وضعیت خرید میوه شب عید و اختلاف عجیب و معنی دار قیمت خرید تعاون روستایی و قیمت های موجود در بازار پرداخته است  که در این فیلم نشان داده شده است.


اما بعد از پخش این گزارش، خبر 21 شبکه یک سیما در گفت و گویی زنده با اسماعیل قادری فر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی و  حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس و آذری بقا خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به بررسی واقعیت های موجود پرداخت.
گفت و گویی که که در آن قادری فر عملا نتوانست در مقابل حرف های خبرنگار صدا و سیما از عملکرد سازمان مرکزی تعاون روستایی دفاع کند و حاجی دلیگانی قول داد قطعا مجلس به این موضوع رسیدگی خواهد کرد و گزارش این موضوع را خدمت ملت تقدیم خواهیم کرد.
حالا با توجه به وضعیت عملکرد سازمان مرکزی تعاون روستایی در این موارد منتظر واکنش وزیر جهاد کشاورزی می مانیم تا ببینیم ساداتی نژاد همچنان یک تنه و جانبدارانه از سازمان تعاون روستایی دفاع خواهد کرد  و عملکرد سازمان تعاون روستایی پاشنه آشیل وزارت ساداتی نژاد در دولت سیزدهم خواهد بود و یا بالاخره باید منتظر برخورد جدی او باشیم. 

کد خبر 52087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =