۶کشتی گندم با ۷۰۰ هزار تن محموله! +سند

مواد غذایی> مدیرعامل جدید شرکت بازرگانی دولتی ایران در اظهاراتی تامل برانگیز اعلام کرد: ۶ کشتی گندم در لنگرگاه و در حال پهلوگیری است و محموله آن به حدود ۷۰۰ هزار تن می‌رسد!

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، و به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، سید سعید راد مدیرعامل جدید شرکت بازرگانی دولتی ایران در حاشیه بازدید از روند ورود کالاهای اساسی به کشور در گفتگویی اظهار کرد: شرکت بازرگانی دولتی ایران ۱۰ محموله گندم بالغ بر یک میلیون تن ثبت سفارش کرده است که در حال حاضر سه کشتی با محموله‌ای حدود ۳۰۰ هزار تن در حال تخلیه است.

این آمارها در حالی از سوی معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام شده و در وب سایت رسمی شرکت بازرگانی دولتی ایران منتشر شده است که فعالان حوزه بازرگانی بر این امر واقف هسند که کشتی های حامل بار گندم و غلات که تا کنون به ایران حمل شده اند ظرفیت حمل 100 هزار تن محموله را ندارند و در بهترین حالت این رقم کمتر از 70 هزار تن است.

این آمارها و اختلاف حداقل 30-40 درصدی وزن هر کشتی آنهم از سوی مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران که با توجه به سیاست های دولت قبل عملا واردات کالاهای اساسی و تامین آن را بر عهده دارد بسیار تامل برانگیز است.

به نظر می رسد این آمار یا با اشتباه سهوی از سوی راد بیان شده و یا اینکه در بدترین حالت مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران آشنایی چندانی با حوزه واردات کالاهای اساسی و حمل ونقل کالا ندارد. 

۶کشتی گندم با ۷۰۰ هزار تن محموله! +سند

توضیحات تکمیلی:

روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران در تماس با پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس» ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص مطلب فوق اعلام کرد که مشکلات پیش آمده در خصوص آمارهای ارائه شده در خبر فوق ناشی از  اشتباه تایپی یکی از همکاران در زمان انتشار بوده است که در سایت شرکت بازرگانی دولتی ایران اصلاح شده است.

برای مشاهده خبر اصلاح شده در سایت شرکت بازرگانی دولتی ایران و آمارهای درست کلیک کنید.

کد خبر 52355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    1 0
    خبر را از روی سایت حذف کردند
    • ماهیار IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
      0 1
      نشان می دهد درست به هدف زده اید
    • فودپرس IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
      2 0
      اسکرین شات صفحه حذف شده روی سایت قرار دارد
  • هژبر IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    1 0
    خوبه عکسش را گذاشتید چون مثل اینکه خبرش را از روی سایت بازرگانی دولتی برداشتند
  • مهرداد چابک3 IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    0 0
    انتصابات وزیر جهاد چندان به درد بخور نیست باید افراد متخصص و با تجربه را بیاورد