مدیرعامل سومین بانک بزرگ بورسی جابجا شد / این بار ایمانی به جای صیدی

اعضای هیات مدیره بانک صادرات پس از تعیین مدیرعامل در آبان ماه، این بار مدیرعامل بانک دولتی وابسته به بنیاد را به عنوان سکاندار جدید انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با آغاز به کار دولت سیزدهم و تحولات مدیریتی در صنعت بانکداری حاضر در بازار سرمایه، بعد از تغییر مدیران عامل دو بانک ملت و تجارت توسط وزیر اقتصاد، سکاندار سومین بانک بزرگ حاضر در بورس هم اول آبان سال گذشته جابجا و طبق مصوبه هیات مدیره "وبصادر" و تایید وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی ، حمید تاجیک مدیرعامل این بانک تعیین و جانشین حجت اله صیدی شد که از بهمن 96 عهده دار این سمت بود .

اما در ادامه با اتمام سال 1400 و تاکنون حجت اله صیدی همچنان در این سمت مشغول به فعالیت بود تا اعضای هیات مدیره بانک صادرات به اتفاق آرا، ضیاء ایمانی را که از مدیران خوشنام بانکی است به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب کردند.

بنابراین گزارش، ایمانی از مهر سال 98 تاکنون به عنوان مدیرعامل بانک سینا فعالیت داشته و پیش از آن از سال 94 تا 98 عهده دار مدیرعاملی بانک مهر اقتصاد و طی سال های 92 تا 94 نیز مدیرعامل بانک رفاه بود. عضویت در هیات مدیره شرکت های فولاد مبارکه؛ بانک ایران و بلاروس و شرکت اعتبارسنجی، رئیس اداره امور شعب استان همدان 83-1381، رئیس اداره امور شعب مازندران 85- 1383 و ... جزو سوابق کاری وی بشمار می رود.

کد خبر 52427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =