روغن‌هایی با مشکل بهداشتی که در گمرکات مانده‌اند، متعلق به شرکت بازرگانی دولتی است

صنایع غذایی> اقتصاد غذا - روغن های خام وارداتی که با نظر سازمان غذا و دارو قابلیت ترخیص ندارد و در گمرکات مانده متعلق به شرکت بازرگانی دولتی است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، مجید حسنی مقدم، سرپرست دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی صمن بیان مطلب فوق در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه گفته می‌شود برخی از محموله‌های روغن به دلیل مشکلات بهداشتی در گمرکات مانده و اجازه ترخیص به آنها داده نمی‌شود، مشکل این روغن‌ها چیست؟ گفت: برای ما اولویت سلامت مردم است و اگر سازمان غذا و دارو به عنوان مرجع رسمی تشخیص دهد که محموله‌ای از نظر سلامت دچار مشکل است، ما نیز به آن اجازه ورود و توزیع در کشور را نمی‌دهیم. در حال حاضر سازمان غذا و دارو با نمونه گیری و بررسی‌هایی که انجام داده به این نتیجه رسیده که بخشی از محموله مذکور قابلیت ترخیص را ندارد.

وی  اضافه کرد: سازمان غذا و دارو براساس شاخص‌های خود این محموله‌ها را بررسی می‌کند. ضمن اینکه اطلاع دقیق از میزان این محموله ندارم.
حسنی مقدم درباره اینکه آیا این محموله تماماً متعلق به شرکت بازرگانی دولتی است، اظهار داشت: بله، محموله‌ای که شما اشاره می‌کنید متعلق به شرکت بازرگانی دولتی است.

کد خبر 52505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تورج IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    روغنی که باارز۴۲۰۰وارد میشه باید اینجوری بشه مملکت صاحب نداره