۰ نفر
۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
رییس جمهور وارد خراسان شمالی شد

آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در بیست و ششمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح امروز پنجشنبه دوم تیر وارد استان خراسان شمالی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رییسی صبح امروز در فرودگاه شهدای بجنورد از سوی حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد استاندار و شماری از مسوولان مورد استقبال قرار گرفت. 
در این سفر وزیر کشور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر نیرو، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر راه و شهرسازی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس دفتر رییس جمهور، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت، عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت رییس جمهور را همراهی می کنند.
بازدید از بخش های مختلف عمرانی و اقتصادی، بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردمی و نخبگان و همچنین شرکت در شورای اداری استان از برنامه های سفر یک‌روزه رئیس جمهور به خراسان شمالی است.
از روز گذشته شماری از نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها در برخی نقاط استان حضور یافتند و با برپایی میزهای ارتباطات مردمی علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایات و پیشنهادها، خواسته ها و نامه های مکتوب مردمی را نیز دریافت کردند.
بیست و پنجمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان اصفهان بود که هفته گذشته انجام شد و خراسان شمالی بیست و ششمین مقصد سفر استانی آیت الله رییسی انتخاب شده است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، رازوجرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است.

خراسان شمالی در سال ۸۳، پس از تقسیم استان خراسان به سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، در جغرافیای سیاسی کشور پدیدار شد.

کد خبر 52926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =