صنایع غذایی> اقتصاد غذا - در نخستین روز بازیهای فوتبال صنعت غذا تیم آمارانت موفق شد با نتیجه 5 بر 2 مقابل پدرخوب به پیروزی دست یابد . تیم صنایع غذایی گلها (مدافع عنوان قهرمانی ) نیز با وجود عدم حضور تیم ستارگان هنر بازی را سه بر صفر برد. 

گزارش بازی پدرخوب و آمارانت
در این بازی تیم پدرخوب  با ترکیب شهرام فخار، مهدی شیری ،پیام پورانکوه، فرزاد آشوبی، حمید بیرانوند( پژمان تندباش)،اسدالله توکلی،علی افتخاری و شاهین احمدی پا به میدان گذاشت  و آمارانت نیز با ترکیب  میشل پطروس،محمد نوازی،امیرعباس غفوری های اصل، علی عبادی ( حسن ترکمن )،علی ابو الفتحی، مهدی گل پور(معین میرابی )،رضا نصیری ( حمیدرضا آمده)  و حمید آیت  بازی را شروع کرد .
این بازی جنجالی و حساس در نهایت با نتیجه 5 بر 2 به سود آمارانت خاتمه یافت. گلهای این بازی را محمد نوازی (دقیقه19)، علی ابوالفتحی ( دقیقه 28)،امیرعباس غفوری های اصل  (دقیقه 33)، و معین میرابی ( در دقایق 50 و 59)  برای آمارانت و گلهای پدرخوب را اسد الله توکلی ( دقیقه 27) و پژمان تندباش (دقیقه 53) به ثمر رساندند.

از نکات قابل توجه این بازی هدر دادن پنالتی  تیم پدرخوب توسط مهدی شیری در دقایق ابتدایی بازی بود .
گفتنی است بیشتر ترکیب آمارانت را یاران شهرام فخار در چهار دوره قبل تشکیل می دادند که همین امر باعث جذابیت و حساسیت این بازی شد .
در این بازی مهدی شیری ، پیام پورانکوه، اسد توکلی،  پژمان تند باش از پدر خوب با کارت زرد داور مواجه شدند و ازتیم آمارانت نیز محمدنوازی، علی عبادی و معین ترابی اخطار گرفتند .
گفتنی است این مسابقات هر ساله مهر ماه به مناسبت 4 رویداد روزجهانی غذا، روز جهانی استاندارد، روز ورزش و تربیت بدنی و روز ملی صادرات برگزار می شود . 

کد خبر 52f6dcd84a3c4bc9a2ebfacb6e8d0735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =