برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی " زندگی سالم"

اقتصاد غذا - نخستین نمایشگاه تخصصی «زندگی سالم» بهمن ماه ۱۴۰۱ در برج میلاد تهران برگزار می شود.  

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا "فودپرس" میلاد بهادری، مدیرعامل گروه رسانه ای آتا به ارائه جزئیاتی پیرامون این رویداد پرداخت و با اشاره به تاریخ برگزاری این نمایشگاه گفت: اولین نمایشگاه تخصصی «زندگی سالم» در تاریخ ۵ الی ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ توسط گروه رسانه ای آتا و با همکاری سازمان ها و انجمن های مرتبط در مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می شود.

دبیر اجرایی رویداد، محورهای این نمایشگاه و کنفرانس را در چهار بخش محصولات غذایی سلامت محور، محصولات غذایی ارگانیک، فراورده ها و مکمل های طبیعی و تغذیه ورزشی خلاصه کرد و گفت در این رویداد ضمن ارائه و معرفی محصولات و خدمات، کارگاه های آموزشی و برنامه های جانبی برنامه ریزی شده که پیش بینی می شود با استفبال مشاوران تغذیه، مربیان ورزشی و عموم مردم روبه رو شود.
به گفته او علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۸۸۵۳۷۳۵۹ -۰۹۱۹۵۵۲۸۴۴۹   تماس حاصل نموده و یا به آدرس https://ataainfo.com/health/ مراجعه نمایند.  
بر اساس اظهارات بهادری، به منظور بررسی و پیشبرد هرچه بهتر اهداف کنفرانس، در این برنامه از سیاست‌گذاران و مسئولان مربوطه هم دعوت می‌شود.

کد خبر 53577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =