دعوت از  فعالان صنایع غذایی برای حضور گسترده در انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور

اقتصاد غذا- هیات مدیره سندیکای صنایع کنسرو در بیانیه ای از همه فعالان، زبدگان و کارآفرینان صنایع غذایی برای حضور موثر و پررنگ در انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس» هیات مدیره سندیکای صنایع کنسرو در این بیانیه آورداه است: اتاق بازرگانی به عنوان مهمترین سازمان مردم نهاد، نماد بخش خصوصی کشور است که با توجه به جایگاه قانونی و ظرفیتهای مادی و معنوی قابل توجه، میتواند در تعامل سازنده با بخش دولتی، زمینه ساز پیشرفت و توسعه پایدار این مرز پر گهر گردد. 

ایفای این نقش مهم تنها در سایه حضور افراد متخصص، توانمند، مؤثر، کارآمد، متعهد و دلسوز، در هیأت نمایندگان اتاقهای سراسر کشور میسر است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: سندیکای صنایع کنسرو ایران، از همه خبرگان، زبدگان، فرهیختگان و دلسوزان صنایع غذایی کشور، که متعهد و باورمند به رشد و توسعه ایران هستند؛ دعوت میکند تا مسئولانه و فعالانه در فرآیند نامزدی انتخابات هیأت نمایندگان اتاق های کشور، مشارکت نمایند.

حضور مؤثر و فعال نمایندگان صنعت غذا در ترکیب هیأت نمایندگان اتاق های سراسر کشور، می تواند زمینه ساز رفع مشکلات فراوان فراروی این صنعت مهم و استراتژیک باشد. 

کد خبر 53700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =