چهره های مطرح صنایع غذایی و کشاورزی در لیست برگزیدگان تشکل ها/ کورش منتصر کارزار انتخاباتی را آغاز کرد

فراکسیون تشکل های اتاق ایران لیست برگزیدگان «پویش تشکل ها» برای انتخابات اتاق تهران را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس»، در لیست انتخاباتی تشکل های سراسر کشور که توسط فراکسیون تشکل های اتاق ایران و با عنوان برگزیدگان «پویش تشکل ها» منتشر شد چهره های سرشناس بخش کشاورزی و صنایع غذایی حضور پررنگی دارند.
در بخش بازرگانی محمد مهدی نهاوندی دبیر وعضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی به  عنوان یکی از بزرگترین تشکل های بخش کشاورزی حضور دارد.


در بخش صنعت کورش منتصر مدیرعامل هلدینگ بزرگ غذایی گروه گلرنگ به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های صنعت غذایی و کشاورزی کشور، ریاست هیات مدیره شرکت صنعت غذایی کورش و نائب رییس انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران به عنوان یکی از وزنه های مهم انتخاباتی این دوره اتاق تهران حضور دارد.


همچنین نام احمد رضا فرشچیان از چهره های خوشنام و مطرح بخش صادرات و واردات و عضو هیات مدیره فدراسیون واردات، نائب ریئس اتحادیه گیاهان دارویی، زعفران و فرآورده های غذایی و رئیس سابق کمیسیون کشاورزی اتاق ایران نیز به نمایندگی از بخش صنعت غذا و کشاورزی در گروه صنعت به چشم می خورد.


اما در بخش کشاورزی، حسن فروزان فرد از مالکان صنایع غذایی کامبیز و از چهره های خوشنام و محبوب صنعت غذا و رئیس کمیسیون حمایت قضایی و مبارزه با فساد اتاق بازرگانی تهران در این لیست دیده می شود.


 فرهاد آگاهی از نامدارن با سابقه، سرشناس  و پرآوازه بخش کشاورزی و صنعت غذا که هم در بخش صنعت و هم بازرگانی حضور تاثیرگذاری دارد و هم اکنون علاوه بر شرکت تهران همبرگر (مام) به عنوان ریاست فدراسیون بزرگ و جامع واردات و همچنین ریاست انجمن تامین کنندگان فرآورده های خام دامی از چهره های جدید و تاثیرگذار انتخابات این دوره است.


کاوه زرگران از فعالان سرشناس تشکلی بخش صنایع غذایی و کشاورزی اتاق تهران است که طی دو دوره اخیر ریاست کمیسیون کشاورزی اتاق تهران را برعهده داشته است. او طی سال های اخیر موفقیت های چشمگیری در زمینه تجارت نهاده های دامی داشته است و هم اکنون ریاست انجمن غلات ایران را نیز بر عهده دارد.


داود رنگی با تجربه ترین  چهره انتخاباتی فعالان کشاورزی و صنایع غذایی است که سالهاست با خوش نامی توانسته در بخش های مختلف این حوزه فعالیت موثری داشته باشد. رنگی از پیشگامان و بزرگان پرورش مرغ اجداد و مادر در صنعت طیور می باشد که در حال حاضر علاوه بر ریاست هیات مدیره فدراسیون طیور ایران، عضویت در هیات مدیره انجمن حبوبات و همچنین عضویت در هیات مدیره اتحادیه تامین کنندگان فرآورده های خام دامی را برعهده دارد.


همچنین در این لیست اسامی علی تقوی فر مدیریت شرکت سیمرغ  و مهدی معصومی اصفهانی از شرکت تلاونگ نیز در بخش کشاورزی به چشم  می خورد.

کد خبر 53813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =