بیانیه فدراسیون واردات ایران برای حضور در انتخابات اتاق بازرگانی

فدراسیون واردات ایران به عنوان یکی از بزرگترین تشکل های کشور که بیشترین کاندید را در انتخابات اتاق تهران دارد نخستین بیانیه انتخاباتی خود را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، متن کامل بیانیه فدراسیون واردات به شرح زیر است:

بیانیه حضور در انتخابات
فدراسیون واردات ایران، اتاق بازرگانی را نهادی مهم در بیان مطالبات و اصلاح رویه‌های جاری در فضای کسب‌وکار کشور می‌داند. بدیهی است توانایی و کارایی این نهاد در گرو مشارکت و هم‌افزایی نیروهای دلسوز، توانمند و مستقلی خواهد بود که آرزوی اعتلای ایران عزیز را داشته و منافع ملی را بر منافع بخشی و گروهی و شخصی ارجحیت دهند.
شجاعت نمایندگان بخش خصوصی در بیان صریح و کارشناسی حقوق فعالان اقتصادی در این مقطع حساس در کنار رویکرد همراهی و مشورتی با قوای سه‌گانه نیازمند تغییر و بهبود در رویه‌ها و توسعه همه‌جانبه مسیرهای ارتباطی ازجمله به واسطه کارگروه‌های قانونی با حاکمیت می‌باشد.
بدیهی است لازمه تحقق اتاق قوی، مشارکت تک‌تک فعالین اقتصادی در پای صندوق‌های رای‌گیری و در نتیجه انتخاب جمعی از نخبگان به نمایندگی از همه جریان‌های فکری دلسوز برای دستیابی به اتاق بازرگانی متکثر و غیروابسته به یک گروه و تفکر خاص خواهد بود.
فدراسیون واردات ایران به‌عنوان وظیفه ملی ضمن معرفی تعدادی از اعضا به نمایندگی از کلیه عزیزان فعال در این عرصه به منظور طرح و پی‌گیری مطالبات از همه فعالین اقتصادی کشور دعوت می‌نماید با حضور فعال خود در روز 20 اسفندماه زمینه ایجاد اتاق بازرگانی اثرگذار و توانمند را فراهم نمایند.

فدراسیون واردات ایران
 

کد خبر 53817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =