صنایع غذایی> اقتصاد غذا - نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته (Meatex) از 15 تا 18 آبان‌ ماه و با حضور 85 شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود. 

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا«فودپرس» به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته (Meatex) هرمز مهبد مدیر اجرایی این نمایشگاه ضمن اعلام این خبر افزود: نمایشگاه Meatex در سالن‌های 13، 14 و 15 نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می شود و در فضایی حدود 3 هزار مترمربع به‌صورت سالن‌های سرپوشیده در بخش‌های داخلی و خارجی میزبان تولیدکنندگان و نمایندگان شرکت‌های داخلی و 13 کشور جهان خواهد بود. 

وی با بیان این‌که تاکنون حضور 54 شرکت داخلی و 31 شرکت خارجی از کشورهای استرالیا، اسپانیا، آلمان، انگلستان، چین، فنلاند، هنگ‌کنگ، یونان، بلغارستان، آذربایجان، لبنان، هلند و امارات متحده عربی مسجل شده خاطرنشان کرد: در نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته علاوه بر مراسم افتتاحیه باشکوه سمینارهای تخصصی مختلفی در روزهای نمایشگاه تدارک دیده شده است. 

مدیر اجرایی «Meatex2016» اظهار داشت: در روز نخست نمایشگاه سمینار معرفی مجموعه نمایشگاه‌های صنایع غذایی شرکت نمایشگاه‌های فرانکفورت با سخنرانی خانم روت رولنز، مدیر گروه نمایشگاه‌های فناوری و تولید شرکت نمایشگاه‌های فرانکفورت از ساعت 15 تا 16 در سالن 13 نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. 
وی افزود: اهمیت کنترل باقی‌مانده‌های دارویی در گوشت قرمز و مرغ عنوان دومین سمینار تخصصی این نمایشگاه است که در روز 16 آبان از ساعت 10 تا 12 و توسط دکتر آراسب دباغ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ارایه خواهد شد. 

مهبد یادآور شد: بهداشت حرفه‌ای در کشتارگاه‌های دام عنوان سومین همایش این نمایشگاه است. که در دومین روز و با سخنرانی دکتر آراسب دباغ از ساعت 13 تا 15 برگزار می‌شود. 

وی معرفی نمایشگاه مواد غذایی ارگانیک بیوفاخ نورنبرگ در تاریخ 17 آبان را عنوان سمینار دیگر این جشنواره نامید که توسط خانم جولیا هولزینگر، رییس امور بین‌الملل شرکت نمایشگاه‌های نورنبرگ از ساعت 11 تا 13 برپا می‌شود و تأکید کرد: سمینار فرآورده‌های گوشتی تخمیری نیز گردهمایی دیگر این جشنواره است که در همین روز از ساعت 14 تا 16 و با سخنرانی یورگن والتز، مدیر فنی شرکت GHR هانسن برپا می‌شود. 

مهبد تأکید کرد: با رونمایی از برنامه آنلاین همتایابی تجاری (Match making) جهت تنظیم قرار ملاقات هدفمند میان بازدید کنندگان و غرفه‌گذاران نمایشگاه Meatex علاقه‌مندان می‌توانند جهت استفاده از این برنامه به وب سایت نمایشگاه به آدرس: www.iranmeatex.com مراجعه نمایند. 

گفتنی است این نمایشگاه با حمایت انجمن صنفی صنایع فرآورده‌های گوشتی و از ساعت 10 تا 18 طی 4 روز برپا خواهد شد. 

کد خبر 5d4ae7ba01484d6daf917b6d23828268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =