صنایع غذایی> اقتصاد غذا - مهلت ارائه فرم درخواست اولیه و ارسال مدارک جهت بررسی ارزی – ریالی به پایان رسید.

به گزاش پایگاه خبری اقتصاد غذا«فودپرس»، با توجه به پایان رسیدن مهلت ارائه فرم درخواست اولیه و ارسال مدارک جهت بررسی ارزی – ریالی، ستاد برگزاری از این تاریخ از پذیرش و بررسی موارد جدید معذور خواهد بود.

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم مشارکت در بخش داخلی نمایشگاه ایران آگروفود 2016 که فرم درخواست اولیه و مدارک خود را جهت بررسی ارزی – ریالی به ستاد برگزاری ارائه نموده اند،  می رساند، با توجه به کثرت متقاضیان مشارکت در نمایشگاه،  امسال حداکثر متراژ قابل تخصیص در سالنهای تحت پوشش برای همه گروههای کالائی برای غرفه های کنار دیوار 36 مترمربع و در قسمت میانی به متراژ  تقریبی 70 مترمربع خواهد بود.

متقاضیان مشارکت در بخش فودتک – با توجه به محدودیت سالنهای تحت پوشش – می توانند نسبت به اخذ غرفه در فضای باز اقدام نمایند.

لازم بذکر است واگذاری غرفه به متقاضیان مشارکت با گروههای کالائی و خدمات جانبی از قبیل :

سیستم های نرم افزاری (پخش، مالی، اداری و ...)، تجهیزات، ادوات و خدمات آزمایشگاهی، خدمات بازرسی،  صدور گواهینامه، خدمات بیمه و ...تصفیه آب، کمپرسورها، تجهیزات و ادوات جانبی امکان پذیر نخواهد بود.

در پایان شایان ذکر است که ارسال کد کاربری و گذر واژه به انضمام برنامه زمانبندی جانمائی اینترنتی به تفکیک گروه کالائی از تاریخ 10 لغایت 14 فروردین ماه 1395 به ایمیل اعلام شده توسط متقاضیان و فقط برای متقاضیانی که که در زمان مقرر اقدام نموده و مجاز به مشارکت در بخش داخلی نمایشگاه تشخیص داده شده اند صورت خواهد گرفت.
کد خبر 5e58cf1aec6c43bd97e2a4171118a4aa

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =