رستوران ای تی اف رستورانی زنجیره ای است که شعبه سوم آن به تازگی در سعادت آباد افتتاح شده است . در دو شعبه ی قبلی رستوران یکی دربلوار فردوس و دیگری هم در کنارهمین شعبه جدید در سعادت آباد مشغول به فعالیت اند. اما شعبه ی جدید بر خلاف دو شعبه ی قبلی سبک فست فود ندارد و یک رستوران ایتالیایی است.

در این رستوران سعی شده همه چیز شما را یاد قلب اروپا بیندازد از سبک دکوراسیون و فضا گرفته تا سرویس دهی و غیره ، فضا نورگیر خوبی دارد و اکثر دکور این رستوران از چوب تشکیل شده و در قسمت هایی هم گلدان هایی قرار دارد که تازگی و زیبایی فضا را دو چندان میکنند. 
فست فود ای تی اف سال ها است که به عنوان یک فست فود موفق در تهران مشغول خدمات رسانی است و دیگر به یک برند شناخته شده تبدیل شده است. در شعبه ی ایتالیایی رستوران ای تی اف هم سعی شده همان کیفیت و سطح سرویس دهی حفظ شود. در این رستوران همه غذاها به سبک اصیل ایتالیایی طبخ می شوند و با این که نمونه های این غذاها را در منو خیلی رستوران های دیگر می توانید پیدا کنید اما کیفیت و روش پختی که در این رستوران می بینید را هیچ جای دیگری نمی توان تجربه کرد.



منوی این رستوران از 7 قسمت پیش غذا ، پاستا ، سالاد ، پیتزا ، استيک ، برگر ها و غذاهای دریائی تشکیل شده است.
در قسمت پیش غذاها : پارمیجانا ( یک نوع پیش غذای ایتالیایی است که در آرد سوخاری سرخ می شود و روی آن را با سس گوجه و پنیر می پوشانند و تو فر میگذارند  تا پخته شود) ، هوموس (پیش غذای عربی ترکی که از نخود تهیه می شود) ، بروسکتا  (یک پیش‌غذای سبک و اشتها آور و خوشمزه ایتالیایی است که برای تهیه آن میتوان از انواع سبزیجات استفاده کرد.) ، سیب زمینی ، بال مرغ  و سوپ مخصوص یافت می شود.



همچنین در قسمت پاستاها  ، آلفردو  ، پستو ، آرابیتا ، کربونارا  و سبزیجات  را می توانید سفارش دهید ، البته بد نیست بدانید که پاستا پستو این رستوران بسیار لذیذ است و طرفداران زیادی دارد. همچنین در بخش سالادها ، سالاد اسفناج  ، سالاد سزار و سالاد فتوش  وجود دارند که سالاد فتوش می تواند انتخاب خوشمزه و لذیذ در این میان باشد.
پیتزا های رستوران ای تی اف هم از آن پیتزاهایی هستند که نمونه ی آن را هیچ کجا پیدا نخواهید کرد ، پیتزاهایی که به معنی واقعی کلمه ایتالیایی هستند و انقدر نازک اند که مانند همان روشی که در خود ایتالیا صرف می شود باید آن را لقمه کنید و بعد بخورید. پیتزا های مارگاریتا ، سالامی ، استیک ، چیکن میلانزه  و پیتزای دریایی  از پیتزاهای منو ای تی اف هستند که در این میان پیتزا استیک با طعم خاص و ویژه ای که دارد در همین مدت کم توانسته توجه خیلی از مشتریان را به خودش جلب کند.
بعد از پیتزا ها نوبت به استيک ها و برگرها می رسد که تنوع بالایی دارند و در نهایت هم غذاهای دریائی برای کسانی که انواع میگو و ماهی را به هر غذای دیگری ترجیح می دهند.



تمام تلاش مدیران ای تی اف این است که رضایت کامل مشتری ها را جلب کنند و میهمانان رستوران از ابتدای ورود تا هنگام دریافت سرویس ، خوردن غذا و در  نهایت خروج از رستوران حس  خوبی داشته باشند. برای سنجش میزان این موفقیت هم سه مرتبه پرسنل رستوران پیش از غذا ، بعد از صرف غذا و در انتهای حضور میهمانان ، از آنها در رابطه با کیفیت و نحوه خدمات دهی سوال هایی می پرسند که در نهایت جواب این سوال ها به هر چه بهتر شدن شرایط این رستوران کمک خواهد کرد.
ساعت کار این رستوران ایتالیایی 12 صبح تا 12 شب است و علاوه بر منو اصلی یک منو کافه نیز در این رستوران موجود است که می توانید در تمامی ساعات انواع نوشیدنی ها ، قهوه ها و دسرهای ایتالیایی را از آن سفارش بدهید.
 

آدرس: سعادت آباد، میدان کتاب، بلوار کوهستان

تلفن:22137200

منبع:فیدیلیو
کد خبر 618f182c01aa460c9a3354d99d783612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =