با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ محمدرضا مس فروش به عنوان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، محمدرضا نعمت زاده در حکمی محمد رضا مس فروش را به سمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران منصوب و از خدمات یدالله صادقی در دوران تصدی این مسوولیت تشکر کرد.

در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد؛ محمدرضا مس فروش گفت: در شرایط کنونی با روند نزولی قیمت نفت، افزایش دستمزدها، تحریم ها، هزینه بالای تولید و سایر موانع موجود بر سر راه توسعه اقتصادی کشور، مدیریت چنین سازمانی کاری دشواری است که تلاش مضاعف و راهنمایی مجموعه وزارتخانه را می طلبد.

به گفته مس فروش؛ تبدیل دارایی های غیر مولد به مولد، تسهیل در فرآیند ها، اتخاذ روش های سبک و کار مداوم برای حصول به امر توسعه را سرلوحه وظایف خود قرار خواهم داد.

یدالله صادقی رییس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز یادآور شد: پس از گذشت 40 ماه از ادغام وزارتخانه های صنایع و معادن و بازرگانی و طی نمودن دوران فراز و نشیب و در نهایت رسیدن به آرامش در عرصه اقتصادی در دولت یازدهم توانستیم سازمان را به سامان برسانیم.

منبع:ایرنا
کد خبر 66f7f4e4ec8a4287847a0d553dac4509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =