۰ نفر
۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
رستوران کندیمیز واقع در منطقه غرب تهران است. این رستوران باسابقه‌ای چهل و چند ساله اما با نام ولیمه سال‌هاست پذیرای مهمانانش است.

رستوران ولیمه با تغییر نام خود به اسم کندیمیز قصد دارد تا بتواند شروعی تازه و متفاوت از قبل خدمتی جدید را به مشتریان خود ارائه دهد.

اما شاید برای هرکسی این سؤال در رابطه با اسم کندیمیز پیش بیاید. که کندیمیز به چه معناست؟
کندیمیز یعنی دهات شما


رستوران کندیمیز حال و هوای سنتی دارد، نقاشی‌هایی به سبک قدیمی بر روی دیوار فضایی کاملاً ایرانی را به وجود آورده است. صندلی‌ ها به شکل معمول در رستوران ها نیست و تخت هایی برای نشستن باعث میشود تا ساعاتی که در رستوران سپری می‌کنید برایتان بسیار راحت باشد.

این رستوران توسط آقای پناهی اداره می‌شود که سالهاست سابقه مدیریت و اداره رستوران را داشته‌اند.  پناهی در رابطه با رستوران این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که کیفیت غذا در بالا‌ترین سطح ممکن و مناسب‌ترین قیمت برای مشتریان است. مواد مصرفی در پخت انواع غذا از بهترین است. به طور مثال گوشت گوسفندی تازه و برنج ۱۰۰ درصد ایرانی مواردی است که شاید هرجایی به رعایت آن مقید نباشند. اما کندیمیز با ارائه بهترین غذای ایرانی قصد دارد تا مشتریان خود را با غذای بسیار با کیفیت و خوشمزه، آشنا کند.



هر شب در رستوران کندیمیز موسیقی زنده برپاست تا شما به همراه خانواده‌تان در هنگام صرف غذا از موسیقی لذت ببرید.

برای کسانی که بعد از صرف غذای ایرانی دوست دارند قلیون بکشند این فرصت فراهم ‌شده است تا بتوان از دورهم بودن بیشتر لذت برد. در آینده‌ای نزدیک قرار است که کافی‌شاپ کندیمیز نیز به راه بیافتند. البته بعد از غذای ایرانی چای به همراه دورچینی از خرما و نبات بسیار می چسبد پس فراموش نکنید که سفارش دهید.

در رابطه با پرسنل و سرآشپز رستوران کندیمیز این‌طور باید گفت که همه دوره‌دیده و وارد به کارشان هستند.



سرآشپز رستوران جناب آقای ابوالحسنی که به‌تازگی با آقای پناهی، مدیریت رستوران، فعالیت خودش را آغاز کرده است، تجربیاتی بسیار زیادی در این راه دارد. آقای ابوالحسنی در میان کسانی هستند که رستوران‌های زیادی را راه‌اندازی کردند و در کار آشپزی بسیار خبره هستند. دوره‌های آشپزی بسیار زیادی را گذرانده‌اند و در کشورهایی همچون فرانسه، و ترکیه دوره‌دیده‌اند.

در منوی رستوران در حال حاضر بیشتر غذاهای ایرانی به چشم می‌خورد که قرار است با نظارت جناب آقای ابوالحسنی غذاهایی همچون استیک، شاه‌میگو، لابستر، ماهی و…. به منو اضافه شود. تا همگی سلیقه‌ها بتوانند با حضور در این رستوران از فضای دنج و صمیمی آن لذت ببرند.

رستوران کندیمیز یک منو جداگانه برای بیرون بر خود هم طراحی کرده است. این منو قیمت‌های متفاوتی باقیمت منوی داخل رستوران دارد. اگر اطراف این رستوران باشید حتماً باید یکبار سرعت و کیفیت را امتحان کنید.

برای انواع مراسم هم می‌توانید روی این رستوران حساب کنید. هم داخل رستوران و هم خارج از آن برای سفارش به رستوران کندیمیز مراجعه کنید.



تلفن: 66066349
آدرس: محمدعلی جناح.اول خیابان صالحی.انتهای ولدخانی شمالی ، سمت چپ

منبع:فیدیلیو
کد خبر 67c40185a3cd4f63b311c2dc37d5dda1

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    4 0
    واقعا دور زا اعتبار یه مجله با سابقه است که یک تبلیغ رو به عنوان خبر چاپ کنه.
  • فروتن ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    1 0
    کندیمیز یعنی دهات ما
  • سپهر ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    نوشته فروتن رو تائید میکنم ضمن اینکه تو زبون ترکی استانبولی kendimiz یعنی " ما " و "خود ما " .