عوامل سریال شهرزاد از یک رستوران شکایت کردند.

 به گزارش ایلنا، استفاده غیرقانونی یک بازیگر تلویزیون از نامواره "شهرزاد" در رستورانش با شکایت سازندگان این سریال همراه شد.

 در متن بیانیه روابط عمومی سریال شهرزاد آمده است: یکی از بازیگران سریال‌های تلویزیونی بدون هیچ ارتباط با این مجموعه و داشتن اجازه‌ای، اقدام به استفاده از نامواره طراحی شده شهرزاد برای رستورانش کرده و از افتتاح آن طی روزهای آینده خبر داده است.

 بار دیگر تاکید می‌شود هرگونه بهره‌برداری از سریال شهرزاد ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رستوران سنتی شهرزاد فرشید نوابی همسر سابق الهام چرخنده 

رستوران سنتی شهرزاد متعلق به فرشید نوابی همسر سابق الهام چرخنده در ولنجک تهران است که کپی برداری نامواره رستورانی به مدیریت فرشید نوابی از لوگوی سریال شهرزاد است.

چندی پیش بود که در صفحات اجتماعی تصویری از سردر رستورانی به نام «شهرزاد» منتشر شد؛ رستورانی سنتی که مدیریت آن را فرشید نوابی مجری-بازیگر و همسر سابق الهام چرخنده برعهده دارد.
از آنجا که نامواره رستوران «شهرزاد» کاملا کپی برداری از لوگوی سریال «شهرزاد» بوده دست اندرکاران این سریال خانگی را به واکنش واداشت تا جایی این استفاده غیرفانونی از لوگوی سریال را با شکایت مورد پیگرد قرار دهند.
روابط عمومی سریال «شهرزاد» با اعلام خبر این شکایت بیان کرد: یکی از بازیگران سریال های تلویزیونی بدون هیچ ارتباط با این مجموعه و داشتن اجازه ای، اقدام به استفاده از نامواره طراحی شده شهرزاد برای رستوران اش کرده و از افتتاح آن طی روزهای آینده خبر داده است. بار دیگر تاکید می شود هرگونه بهره برداری از سریال «شهرزاد» ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 6b1478ff88fd43e386e55c28b281ee72

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =