فود پرس – برنامه رادیویی «فردایی بهتر» در خصوص نقش و جایگاه امنیت غذایی در امنیت ملی با حضورافشین اسماعیلی فر امشب از رادیو سلامت پخش می شود.

به گزارش فود پرس، برنامه این هفته فردای بهتر به مناسبت روز جهانی غذا به موضوع امنیت غذایی ونقش آن در در امنیت ملی خواهد پرداخت و میهمان این برنامه افشین اسماعیلی فر عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و از محققان امنیت غذایی است که مقالات متعددی را در زمینه امنیت غذایی و نقش عوامل موثر در آن منتشر کرده است.
محورهای این برنامه شامل امنیت غذایی و چالشهای فراروی آن در عرصه بین المللی، امنیت ملی و رابطه آن با امنیت غذایی، مولفه های موثر در امنیت غذایی کشور، چالشها و فرصتهای امنیت غذایی کشور  و راهکارهای  اجرایی است.
این برنامه پنجشنبه 24 مهرماه (امشب) ساعت 19:45 دقیقه از رادیو سلامت ( موج اف ام فرکانس 102) پخش  می شود.
کد خبر 7153f33c7c6d414bb44306a9b8d3e985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد صداقتى ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    21 2
    به ايشان بواسطه نگاه مدرن، مترقى، بدور از جانبدارى از كانون هاى زر و قدرت در صنعت غذائى كشور تبريك ميگويم به رغم سوابق درخشان در بخش خصوصى جا دارد به رويكرد ملى ايشان ، احسنت و آفرين گفت و آرزوى موفقيت دارم. رويكردى كه بر گرفته از ميزان تعهد، نتيجه تجارب حاصل از حضور در بخش هاى تاثيرگذار صنعت غذا در داخل و خارج كشور و بر پايه توانمندى شخصى در تلفيق مفاهيم تئورى و عملى، توانائى در شناخت مقتضيات زمانى ومكانى ، درايت و شم تحليگر و جامع نگر ايشان در عبور از بحرانهاست. اميدوارم اين برنامه راديويى فتح بابى جهت حضور دائمى متخصصين جوان،خوشفكر، خلاق و تأثير گذار در تدوين پروژه امنيت غذايي - امنيت ملى و پرهيز از آرائه دوباره برنامه هاى تكرارى ونخ نما شده و بدور ازهرگونه خلاقيت و تحول در ساختارو بهبود فضاى كسب و كار موجود در كشور باشد.
  • امیرکمالی ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    15 2
    سلام و خسته نباشید جناب اسماعیلی فر از مصاحبه و مطالب بسیار مفید شما بهره بردیم . انشااله همیشه سلامت و سربلند باشید و برای فردای بهتر کشور و مردم توفیقات بیشتری داشته باشید.
  • حمید مدنی ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    13 0
    سلام ... صحبتهای شما را واو به واو گوش دادم و ضمن اینکه خیلی مطلب یاد گرفتم به خودم برای داشتن دوستی مثل شما افتخار میکنم . انصافا فراتر از یک متخصص کشاورزی صحبت فرمودید. آرزوی دستیابی شما به مدیریت و سیاستگذاری کلان کشوری انشااله. باید برخی از وکلا و دولتمردان از شما یاد بگیرند.