صنایع غذایی> اقتصاد غذا - عضو هیأت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر از تفاهم نامه چندجانبه میان پالایشگاه غلات زر، مرکز دانش بنیان زر، انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان پالایشگاهی فرآوری غلات کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی زر، انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان، صادرکنندگان و خدمات فنی مهندسی مشتقات قندی فرآوری شده از غلات استان البرز و انستیتو تحقیقات تغذیه ای ایران خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا«فودپرس»، محسن امینی ضمن اعلام این خبر گفت: انجام همکاری های آموزشی،‌ پژوهشی،‌ کارآزمایی بالینی و همکاری در تدوین استانداردهای ملی و بین المللی از جمله موضوعات مورد توافق طرفین این تفاهم نامه بود.

وی همچنین فرهنگسازی در حوزه حذف قندهای مضر و ترویج استفاده از قندهای طبیعی را از دیگر موارد مطرح در این تفاهم نامه چند جانبه برشمرد و گفت: حضور دو انجمن فعال در حوزه فروکتوز در این تفاهم شرایطی را فراهم آورده است تا با استناد به یافته های علمی و مطالعاتی گامهای مثبتی در راستای سلامت جامعه برداشته شود.

نماینده البرز در اتاق ایران در بخش دیگر صحبتهای خود به اهداف تفاهم نامه اشاره و تشریح کرد: پروژه های تحقیقاتی مشترک، برگزاری دوره های آموزشی، همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی و بین المللی و انتشارات مشترک از جمله اهداف دیگر این تفاهم نامه است که طرفین به جدیت آنها را دنبال خواهند کرد.
کد خبر 71a366fda22540f28d8f555f35260592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =