صنایع غذایی> اقتصاد غذا - قیمت جدید پایه صادراتی انواع چیپس، اسنک و ماکارونی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، ولی الله فریادرس مدیر دفتر مقررات و استاندارهای بازرگانی معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای به مهندس اسکندری مدیر کل دفتر بررسی و تعیین ارزش و سرپرست دفتر بررسی و تعیین تعرفه گمرک جمهوری اسلامی ایران قیمت های جدید پایه صادراتی برخی مواد غذایی را اعلام کرد.
بنا بر این گزارش در متن این نامه آمده است: احتراماً با عنایت به لزوم بازنگری قیمت پایه صادراتی انواع چیپس، اسنک و ماکارونی در پرتال گمرک جمهوری اسلامی بنا بر اعلام نظر دفتر صنایع تبدیلی و غذایی، قیمت تمام شده این فرآورده‌ها تابع متغیر های فراوانی از جمله قیمت ماده اولیه، ضریب تبدیل، فرهنگ تولید و ... است که بر قیمت نهایی به شدت تاثیرگذار است. با این وجود قیمت عمده فروشی کالاهای مذکور به شرح ذیل اعلام می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزش صادراتی کالاهای یادشده در پورتال گمرک جمهوری اسلامی ایران درج و از نتیجه این دفتر را مطلع نمایند.

- قیمت عمده فروش چیپس سیب زمینی ورقه و خلالی ۱۵۰۰۰۰ ریال به ازای هر کیلوگرم 
-قیمت عمده اسنک از بلغور ذرت ۱۲۰ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم 
- قیمت عمده‌فروشی ماکارونی رشته ای به ازای بسته‌ای ۷۰۰ گرمی معادل ۲۷ هزار ریال

کد خبر 7e5615e8a69342ba94d4aef6fb240efd

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرؤدون ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    0 0
    روز بخير ايا اين روش جديد قيمت گذارى صادراتى است ؟ ايا موافقت شده كه صادرات بر اساس ريال باشد؟ جناب همتى كه معاملات صادراتى به ريال را خيانت دانسته بودند!!!