۰ نفر
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
مواد غذایی> مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان گفت: قهوه سبز تبلیغی در ماهواره مضر و محرک است و افراد را تحریک به مصرف شیشه و مواد مخدر می‌کند و مصرف زیاد آن حتی منجر به جنون می‌شود که تاکنون دو تن از این نوع قهوه را کشف کرده‌ایم.

به گزراش مهر، جواد محمدی فشارکی شامگاه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به تعداد زیاد آرایشگاه‌های زنانه زیرزمینی در سطح شهر اصفهان اظهار داشت: این آرایشگاه‌ها فاقد پروانه هستند اما با توجه به اینکه اغلب آنها در منازل تشکیل شده‌اند واحد صنفی محسوب نشده و ما اجازه عکس‌العمل در برابر آنها نداریم؛ تعداد واحدهای صنفی فاقد پروانه از آرایشگاه‌های دارای مجوز بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه طی مکاتبه با مراجع قضایی و انتظامی منتظر دریافت مجوز برای برخورد با این آرایشگاه‌ها با همکاری اداره اماکن هستیم، افزود: در این آرایشگاه‌ها تخلفات بسیار زیادی از نظر اخلاقی، پخش مواد مخدر و مسائل غیرشرعی رخ می‌دهد و ما بدون حکم مرجع قضایی امکان برخورد با آنها را نداریم.

مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان با اشاره به اینکه در ایام نزدیک به سال نو همچنین تعداد واحدهای صنفی فروش لباس‌های دست دوم موسوم به تاناکورا افزایش پیدا می‌کند، ابراز داشت: با ۴۸ واحد صنفی تاناکورا برخوردهای لازم انجام شده است که ۳۲ مورد از آنها تعطیل شدند و کالاهای جمع‌آوری شده برای سازمان جمع‌آوری و فروش املاک تملیکی ارسال شد و به مابقی نیز اخطارهای لازم داده شده است.

وی اضافه کرد: نظر تمامی متخصصان این است که استفاده از این لباس‌ها غیربهداشتی و بیماری‌زا است و باید به این نکته اشاره کنم که بسیاری از این لباس‌ها متعلق به افرادی است که در اثر بیماری از دنیا رفته‌اند.

قهوه سبز تبلیغی در ماهواره جنون‌آور است

محمدی با اشاره به اینکه با توجه به درآمد خوب، قهوه‌فروشی‌ها رشد قارچ گونه در شهر دارند و قاچاق قهوه نیز بسیار زیاد است، ابراز داشت: باید به این نکته توجه داشته باشید که قهوه سبز تبلیغی در ماهواره مضر و محرک است و افراد را تحریک به مصرف شیشه و مواد مخدر می‌کند و مصرف زیاد آن حتی منجر به جنون می‌شود که تاکنون دو تن از این نوع قهوه را کشف کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تنها چهار واحد صنفی برند مجاز در اصفهان داریم و مابقی تقلبی هستند، ابراز داشت: با این واحدها برخورد و تابلوی آنها پایین آورده می‌شود.

مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان با اشاره به اینکه ۸۰ درصد لوازم آرایشی بهداشتی حتی در داروخانه‌ها قاچاق است، گفت: مواد درون این لوازم منجر به بیماری‌های پوستی از جمله سرطان می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر فروش گسترده آدامس‌های غیرمجاز خارجی دارای الکل و مواد مضر در سوپرمارکت‌های سطح شهر گفت: حدود چهار هزار و ۵۰۰ واحد صنفی سوپر مواد غذایی، لبنیات‌فروشی و غیره داریم که ۹۰ درصد آنها دارای کالاهای قاچاق از جمله آدامس‌های یاد شده هستند.

محمدی بیان داشت: با توجه به اینکه احتمال تشنج در صورت برخورد موردی با این فروشندگان هست تمام سعی ما یافتن مبدا توزیع کالاهای قاچاق در سطح شهر است تا از ورود آنها به سوپرمارکت‌ها جلوگیری شود.
کد خبر 8118b74cb422453fb25f41ca432e4d13

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =