صنایع غذایی> اقتصاد غذا – با تصویب کارگروه تنظیم بازار، مسوولیت تنظیم بازار شکر به انجمن صنفی صنایع قند و شکر واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور در نامه ای با اشاره به مصوبه جلسه کارگروه تنظیم بازار اعلام کرد: مسوولیت تنظیم بازار شکر به عهده انجمن صنفی صنایع قند و شکر با نظارت جدی و نزدیک وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.

لازم به ذکر است چندی پیش علی اکبر مهرفرد قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی و صنایع کشاورزی در نامه ای به محسن بهرامی ارض اقدس مشاور عالی و رییس گروه مشاورین معاون اجرایی رییس جمهور با توجه به تصمیمات جلسه کارگروه تنظیم بازار پیشنهاد کرد: وزارت جهاد کشاورزی مشابه تجربه سال گذشته تنظیم بازار شکر را تحت نظارت خود به انجمن صنفی قند و شکر تفویض نماید و واردات شکر (بجز ذخایر راهبردی) به انجمن مذکور و کارخانجات قند و شکرمحول گردد.

گفتنی است عملکرد صنایع قند و شکر و به ویژه انجمن صنایع قند و شکر در  خرید محصول کشاورزان، جلوگیری از واردات بی رویه و تنظیم بازار شکر بدون ایجاد تنش در بازار، مورد توجه و تقدیر دولتمردان و به ویژه مدیران وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.
کد خبر 823920260bf6434a98e4d8757ba6d7c7

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =