۰ نفر
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
توی تهران رستوران قدیمی کم نداریم. اما رستورانی که هم قدیمی باشد، هم هنوز با کیفیت و مهم‌تر از همه کنتاکی‌هایی داشته باشد که هنوز مردم بخاطرش صف می‌کشند از آن چیزهایی است که لنگه‌اش وجود ندارد!

کنتاکی دی یک رستوران 40 ساله است، با ظاهری قدیمی و آجرهایی که به قول صاحبش بوی کنتاکی می‌دهند! دی جزو اولین کنتاکی فروشی‌های تهران بود که همان سال‌ها دستگاه مخصوص کنتاکی‌اش را از آمریکا وارد کرد. کنتاکی‌ها از همان زمان تا بحال با خوش‌طعم‌ترین و خانگی‌ترین ادویه‌های ممکن پخته می‌شوند و عطر خوششان خبر از سلامت و تازگی مرغ‌ها می‌دهد.



دی علاوه بر مرغ سوخاری پیتزا هم دارد، آن هم در دو مدل: ایتالیایی و آمریکایی. پیتزاها حقیقتا خوش‌طعم هستند و در ترکیبشان شش جور پنیر مختلف استفاده می‌شود. پیتزای مخصوص، سبزیجات، پستو، گوشت و از همه مهم‌تر و عجیب‌تر پیتزای کنتاکی جزو پرطرفدارترین پیتزاهای دی است.دی چند مدل ساندویچ هم دارد؛ همبرگر، چیزبرگر و هات داگ تنوری و سالادهایی که در خوشمزگی و تازگی نظیر ندارند.




سالاد پر طرفدار و مخصوص دی ترکیبی است از سیب زمینی و پیازچه، خیار و جعفری و البته لیمو ترش تازه که مانند دیگر غذاهای دی در ظروف چینی سرو می‌شود.
دی فضایی جذاب و دوست‌داشتنی دارد و از آن مهم‌تر خاطراتی که در نوع خود بی‌نظیرند: مثلا عروس و دامادی که در شب عروسی با همان لباس عروسی به دی آمدند و کنتاکی خوردند. پسری که در دی از دختر مورد علاقه‌اش خواستگاری کرد و پدر و مادرهایی که از کودکی‌ مشتری دائم دی بودند و حالا با فرزندانشان به اینچا سر می‌زنند!




دی در کنار این همه نوستالژی و خوشمزگی، با نظارت کامل و مستقیم ناظر کنترل بهداشت اداره می‌شود و خیال شما را از نظر سلامت هم راحت می‌کند.
اگر در پیدا کردن دی در خیابان تخت طاووس دچار مشکل شدید، کافی است کمی بو بکشید، عطر کنتاکی‌های دی از چند کوچه آن طرف‌تر هم به مشام می‌رسد!







آدرس:خیابان مطهری بعد از چهار راه سهروردی نرسیده به خیابان ترکمنستان پلاک 28
تلفن: 88453031 88416021

منبع:فیدیلیو
کد خبر 84bef7e9024d48e7a9633c18bd77c6d3

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =