صنایع غذایی> فود پرس - شرکت تولیدی تک ماکارون به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در صنایع غذایی کشور به منظور ارتباط  مؤثر با مشتریان خود اقدام به تهیه و انتشار برنامه " آشپزی تک " برای ابزارهای هوشمند اندرویدی نموده است.در این برنامه ضمن معرفی طیف گسترده محصولات  تک ماکارون، دستورهای پخت جدید و متنوع برای انواع ماکارونی، پاستا ، لازانیا و پودرکیک ارائه شده است.

به گزارش فود پرس کاربران این نرم افزار پس از نصب نرم افزار (به یکی از روش هایی که در ذیل آمده است)، می توانند از طریق منوی نظرات کاربران، پیشنهادات و یا دستورهای پخت ابتکاری خود را برای تک ماکارون ارسال نمایند تا در نسخه های بعدی با نام ایشان انتشار داده شود.
درحال حاضر می توانید این نرم افزار را از مارکت های کافه بازار، ایران اپس کن و یا کندو از بخش " سبک زندگی " دریافت کنید و یا مستقیما به یکی از لینک های زیر بروید و نرم افزار را دانلود نمایید.

روش دیگر این است که ابتدا بررسی کنید که برنامه کدام یک از مارکت های زیر را روی گوشی خود دارید. سپس برای دریافت برنامه کافی است یکی از برنامه های اسکن بارکد را روی گوشی خود فعال کنید و ماتریس مربوط به مارکت خود را اسکن کنید. در صورت اینکه اسکن شما موفقیت آمیز باشد بلافاصله صفحه دانلود آشکار خواهد شد و شما می توانید برنامه را از این طریق دانلود کنید.
همچنین با مراجعه به وب سایت تک ماکارون www.takmakaron.com  می توانید برنامه " آشپزی تک " را دانلود نمایید.



کد خبر 8b82ac1b03754509840325b676ec8ce7

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =