انتخابات هیات‌مدیره اتحادیه دامداران کشور برگزار و پنج عضو هیات‌مدیره این اتحادیه برای دوره جدید برگزیده شدند.


رییس هیات‌مدیره اتحادیه مرکزی دامداران ایران درباره برگزاری انتخابات اعضای جدید هیات‌مدیره این اتحادیه که در واپسین روزهای مهرماه جاری و همزمان با تغییر فصل کشاورزی کشور برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: با برگزاری انتخابات هیات‌مدیره دامداران، سه عضو جدید از استان‌های مرکزی، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری به‌عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره انتخاب و استان‌های آذربایجان غربی و مازندران از فهرست هیات‌مدیره حذف شدند.

سیروس روستا افزود: دو استان فارس و قزوین نیز با رأی اعضاء، کماکان ابقاء و در کنار استان‌های مرکزی، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری به‌عنوان پنج عضو اتحادیه مرکزی دامداران ایران معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مجمع عمومی دامداران هر سه سال یک‌بار در کشور برگزار می‌شود که در آن با حضور نماینده هر استان، اعضای هیات‌مدیره انتخاب می‌شوند.

رییس هیات‌مدیره اتحادیه دامداران ایران ادامه داد: نمایندگان استان‌های کرمان و همدان نیز به‌عنوان بازرسان جدید این اتحادیه به جای گلستان و خوزستان معرفی شدند.

روستا تصریح کرد: 31 استان عضو این اتحادیه هستند که حدود 600 تعاونی با دو میلیون نفر عضو را تحت پوشش دارند.

وی یادآور شد: بر این اساس، استان‌های منتخب با معرفی نماینده خود به‌عنوان عضو هیات‌مدیره، مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره جدید اتحادیه را تعیین می‌کنند، اما تا این زمان، همچنان هیات‌مدیره قبلی مسئولیت خواهند داشت.

منبع:ایانا
کد خبر 8ef8512b2c4f461ebc7be627bd46ea2d

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =