یکی از وکلای دادگستری که درباره استفاده از روغن پالم در محصولات لبنی علیه رییس سازمان غذا و دارو و رییس اسبق سازمان استاندارد طرح شکایت کرده بود، از احضار این دو نفر توسط شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت خبر داد.

مصطفی ترک‌همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: در مراجعه‌ای که به همراه دو نفر از وکلا (پیمان حاج محمود عطار و فرشید رفیعی نایینی) در رابطه با شکایت‌مان به دادسرای کارکنان دولت داشتیم، بازپرس پرونده اعلام کرد که روسای مذکور را برای پاسخگویی به دادسرا احضار کرده است.

وی افزود: طبق احضاریه ارسالی، رییس سازمان غذا و دارو و رییس سابق سازمان استاندارد ظرف مدت سه روز پس از ابلاغ احضاریه باید برای پاسخگویی در شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت حاضر شوند.

بر اساس این گزارش، چند تن از وکلای دادگستری روز شنبه - 25 مرداد ماه - با حضور در دادسرای کارکنان دولت از رییس سازمان غذا و دارو و روسای سابق سازمان استاندارد پیرامون موضوع استفاده از روغن پالم در محصولات لبنی شکایت کردند.

این شکایت بر اساس مواد یک، سه، چهار و پنج قانون مواد خوراکی و آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی مصوب 22 تیر ماه سال 1346 و همچنین ماده 35 قانون تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام و مستند به قانون مجازات اسلامی در باب تقصیرات مامورین دولتی صورت گرفته است.
کد خبر 8f58bf840a63470bab58190bf162b162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =