همیشه در بین رستوران گردی‌ها یک رستوران برای شما خاص هست و شما ترجیح میدهید از بین این‌همه رستوران در تهران آن را انتخاب کنید. دلایل این انتخاب متفاوت است مثلاً فضای خوب، غذای خوب، پرسنل خوب، و درمجموع یک خاطره خوب که شمارا دوباره به یک رستوران همیشگی می‌کشاند. رستوران پابلیک یکی از همین رستوران‌هاست.

رستوران پابلیک در سال ۹۰ در مجتمع تجاری مینیاتور افتتاح شد؛ اما سال گذشته با یک تغییر مکان به خیابان فرشته آمد و فضای جدید رستوران پابلیک بزرگ‌تر شد.

شاید یکی از عجیب‌ترین رستوران‌هایی که در تهران بتوان پیدا کرد همین رستوران پابلیک باشد. صندلی‌های مختلف رنگی که فضای داخلی رستوران را بسیار جذاب کرده، نقاشی‌هایی با سبک‌ها و طرح و رنگ‌های متفاوت که به دیوار نصب‌شده حال و هوایی عجیب به فضای رستوران داده. بااینکه تم طراحی داخلی رستوران صنعتی-مدرنیته هست اما جایی دنج و دوست‌داشتنی هست.



به خاطر سبک خاصش بسیار عالی برای دورهمی‌های دوستانه است. باوجود رنگارنگ بودن صندلی‌ها و حتی شلوغی دیوار با تابلو‌ها شما هیچ بی‌نظمی در رستوران نمی‌بینید و هر چیزی سرجای خودش است؛ حتی کوچک بودن رستوران هم به چشتان نمی‌آید. موسیقی سبک جز در حال پخش هم اگر علاقه داشته باشید باعث آرامش بیشتر شما در غذا خوردن می‌شود.



سبک غذای رستوران منتخبی از غذاهای بین‌الملل هست. اما غذاهایی سالم و بدون روغن.

نان مورداستفاده برای انواع ساندویچ‌ها نان جو است و سس سالاد بدون مایونز و بدون شکر تهیه می‌شود.

این رستوران اهمیت زیادی به موضوع سلامت غذا می‌دهد برای همین سعی می‌کند تا به خاطر خوشمزگی و طعم خوب، سلامت غذا را از بین نبرد و کیفیت را حفظ کند.



از بین غذاهای انگلیسی فیش‌اند چیپس انتخاب‌شده و ساندویچ‌ها بیشتر سبک آمریکایی دارند. مثل فیله چیز استیک



برای همبرگر هم از گوشت تازه استفاده می‌شود که معمولای حجم گوشت در سرو همبرگر بسیار بالاست. پیتزا‌ها کاملاً به سبک و ذائقه ایتالیایی تهیه می‌شود.

فراموش نکنید که منتخبی از غذاهای بین المللل در این رستوران سرو می‌شود پس در بین ساندویچ‌های ایرانی، ساندویچ کباب‌ترش و زیان با سس قارچ برای طرفداران این سبک غذا ارائه می‌شود.

۵ مدل سالاد در منو هست که به خاطر بی‌ضرر و بی‌مایونز بودن حتماً یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

برای نوشیدنی همه انواع نوشیدنی میوه‌های فصل و کوکتل آماده سرو هست.



آقای سروش ایرانی صاحب رستوران پرطرفدار‌ترین غذای رستوران را این‌طور نام بردند.

در بین برگر‌ها mushroomburger، پیتزا newyourker، استیک با سس قارچ، شنیسل مرغ و سالاد راکفورت و بیف اسفناج.

برای نشستن در بیرون از فضای رستوران هم یک قسمتی به‌عنوان فضای باز در نظر گرفته‌شده است.

پرسنل رستوران بسیار مؤدب و مهربان هستند و اگر توضیحاتی در رابطه با منو بخواهید با آرامش برایتان بازگو می‌کنند.

رستوران پابلیک بیرون بر غذا هم دارد که بسیار فعال و سریع هست که به‌راحتی مناطق اطراف رستوران را پوشش می‌دهد. ساعت کاری رستوران هم ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب است.


تلفن: 22006160
آدرس: خیابان فرشته، پلاک57


منبع:فیدیلیو
کد خبر 90ae5ec55fe1402fa0c20fe8a4c30292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =