صنایع غذایی> اقتصاد غذا - شرکت ماسترفوده طی مراسمی از محصولات جدید خود، آدامس کندر و آدامس موهیتوی بایودنت رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس»، در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مدیران، کارکنان و فروشندگان آدامس بایودنت برگزار شد از ماکت این محصول رونمایی و فروش آن رسما آغاز شد.

در این مراسم مهندس محمد کریمی مدیرعامل شرکت ماسترفوده طی سحنانی در مورد جدیدترین محصول تولیدی این شرکت با عنوان "آدامس کندربایودنت" گفت: این محصول با تلاش متخصصان شرکت در واحد تحقیق و توسعه و بهره گیری هم زمان از طب سنتی ایرانی و تکنولوژی روز دنیا تولید شده است.

وی افزود: کیمیای شرکت ماسترفوده خلاقیت است و این شرکت با داشتن تیمی کوچک اما خلاق توانسته است به موفقیت های بزرگی دست یابد. 
کریمی خاطر نشان کرد: اگر همه ما به این بیندیشیم که چگونه می توانیم به کشور و هم وطنان عزیز ایرانی و محیط زیست خدمت کنیم، کار برکت پیدا می کند و خوشبختانه شرکت ماسترفوده برنامه های بسیار گسترده ای در مسیر توجه به مسوولیتهای اجتماعی در قبال هم وطنان و محیط زیست دارد.
مدیر عامل شرکت ماسترفوده افزود: کیمیای شرکت ماسترفوده خلاقیت است و این شرکت با داشتن تیمی کوچک اما خلاق توانسته است به موفقیت های بزرگی دست یابد. 
وی خاطر نشان کرد: اگر همه ما به این بیندیشیم که چگونه می توانیم به کشور و هم وطنان عزیز ایرانی و محیط زیست خدمت کنیم، کار برکت پیدا می کند و خوشبختانه شرکت ماسترفوده برنامه های بسیار گسترده ای در مسیر توجه به مسوولیتهای اجتماعی در قبال هم وطنان و محیط زیست دارد.

محمد کریمی با اشاره به حساسیت و دقت شرکت ماسترفوده در تولید آدامس باکیفیت بالا و در حد استانداردهای جهانی ادامه داد: امیدواریم با تولید محصولات با کیفیت، از ورود آدامس قاچاق به کشور جلوگیری کنیم و از آن مهمتر دیدگاه هموطنان عزیزمان در خصوص کالای ایرانی را تغییر دهیم. در سالهای اخیر متاسفانه بعضی از تولیدات بی کیفیت داخلی اعتماد به نفس ایرانیان در استفاده از کالای ایرانی را ضعیف کرده است و همه تولید کنندگان موظفند با تولید کالای  باکیفیت این اعتماد به نفس را احیا کرده و از این طریق با ورود کالای قاچاق به کشور مقابله کنند.

در ادامه رییس هیات مدیره شرکت ماسترفوده پس از ارایه رهنودهایی به هر دو تیم تولید و پخش، از عملکرد هر دو شرکت تقدیر و تشکر نمود. سپس مدیران شرکت پخش و تیم بازاریابی ماسترفوده توضیحاتی در خصوص فعالیت های این تیم و چشم اندازهای برند بایودنت در بازار ارایه کردند.

در ادامه برنامه به صورت رسمی از محصولات جدید بایودنت آدامس کندر و آدامس موهیتو رونمایی شد.

شایان ذکر است کندر صمغ گیاهی است که به دلیل تاثیرفوق العاده در بهبود حافظه و جلوگیری از آلزایمر در جهانشناخته شده و مورد استفاده است. در روایات اسلامی و همچنین در طب سنتی نیز مصرف کندر جهت تقویت حافظه و همچنین بهبود سیستم گوارش توصیه شده است، اما به دلیل تلخی بسیار زیاد آن، مطلوب بسیاری از افراد به خصوص نسل جوان نمی باشد. بایودنت در محصول جدید خود با استفاده از ترکیب پودرکندر و روغن گردو به محصولی دست یافت که علاوه بر دارا بودن خواص کندر، از طعمی طبیعی و مطلوب برخوردار است. لازم به ذکر است در تولید این محصول هیچ اسانس یا طعم دهنده مصنوعی بکار نرفته و به همین دلیل در بازارهای بین المللی نیز با اقبال قابل توجهی رو به رو شده است.
کد خبر 954bd595203d4a9b9e919cd64b8ca608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =