مواد غذایی> اقتصادغذا- در حالی که سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی قیمت 7500 تومانی را برای گندم سال آینده نهایی شده اعلام کرد مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران می گوید: این نقل قول ها گمانه زنی هایی است که افراد دارند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فودپرس»، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در برنامه "تیتر امشب" شبکه خبر با بیان این که اجرای الگوی کشت ابزار می خواهد، گفت: یکی از این ابزارها قیمت بوده که تا الان در اختیار وزارت جهاد کشاورزی نبوده و مجلس کمک کرد شورای قیمت‌گذاری را به همین منظور در وزارت جهاد کشاورزی ایجاد کردیم تا قیمت توسط وزارت جهاد کشاورزی تعیین شود و این قیمت باید قبل از آغاز کشت اعلام شود، به همین منظور در جلسه امروز قیمت گندم برای سال زراعی جدید ۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شد.
این اعلام از سوی وزیر جهاد کشاورزی در حالی است که پس از آن یزدان سیف مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران درگفت و گوی زنده با خبر 13 شبکه خبر در خصوص قیمت خرید تضمینی گندم گفت: این موضع در شورای قیمت گذاری در دست بررسی است و در اولین فرصت راجع به آن تصمیم گیری شده و ابلاغ می شود. تا این لحظه چیزی ابلاغ نشده و در حال طی فرایند است.
وی در پاسخ به تاکید مجری مبنی بر اینکه از قول وزیر جهاد کشاورزی خبری شنیده شده است که در یک جلسه ای رقم 7500 تومان برای خرید تضمینی گندم نهایی شده است گفت: این نقل قول ها گمانه زنی هایی است که افراد دارند. حتما پس از طی مراحل قانونی از طریق رسانه ها به مردم اطلاع داده می شود.
کد خبر 973412a169fe4e7290d4916b3d22cf4b

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =